قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011


دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition
بدون شک همه کاربران برای استفاده از اینترنت و وبگردی نیاز به نرم افزارهای مخصوص به این امر دارند. کمپانی های مختلف تولید کننده نرم افزار همواره محصولات جدید و نوینی را در این زمینه عرضه می کنند و با تبلیغات بر روی امکانات جدید ، کاربران را برای استفاده از نرم افزار مربوطه ترقیب می کنند. اما تعداد نرم افزارها معمولأ بیشتر از آن است که یک کاربر با امتحان کردن و همه آنها و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند ، بنابراین به توجه به تبلیغات بسنده می کند و با توجه به آنها نرم افزار خود را انتخاب می کند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل از بهترین نرم افزارهای مربوط به کاربران اینترنت را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزارها در چند گروه تقسیم بندی شده اند. به طور مثال گروه مرورگرهای وب ، نرم افزارهای پیام رسان و نرم افزارهای مدیریت دانلود. این نرم افزارها در زمینه کاری خود از جمله بهترین نرم افزارهای موجود به حساب می آیند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار مسنجر Pidgin v2.7.11 Portable

    دانلود نرم افزار مسنجر Pidgin v2.7.11 Portable

    دانلود نرم افزار مسنجر Pidgin v2.7.11 Portable

    با افزایش میزان استفاده کاربران از سرویس های پیام رسان (Messenger) برای ارتباط با دیگران ، سایت ها و شرکت های بسیاری اقدام به ارائه چنین سرویس هایی کرده اند. در چنین شرایطی اگر بنا به هر دلیلی بخواهید از چند سرویس این چنینی استفاده کنید ، به طور معمول ، باید نرم افزار مربوط به هرکدام را بر روی سیستم عامل خود نصب نمایید. اما راه حل بهتر استفاده از نرم افزاری چون Pidgin است. این نرم افزار به شما امکان استفاده از چندین سرویس معروف و پرطرفدار چت را به صورت همزمان می دهد. بدین ترتیب کافی است تا مشخصات کاربری خود را در هرکدام از سرویس های این چنینی در این نرم افزار وارد کنید تا لیست دوستان خود را در همه سرویس ها به صورت یکپارچه در یک لیست داشته باشید و بتوانید از طریق یک نرم افزار از همه ی اکانت های خود استفاده کنید. این نرم افزار به صورت اپن سورس عرضه می شود و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه و یا استفاده از کرک و سریال نخواهید داشت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار Windows Live Messenger v15.4.3538.513

    دانلود نرم افزار Windows Live Messenger v15.4.3538.513

    نوشته شده توسط آرمین در تاریخ جمعه، 17 تیر ماه 1390

    دانلود نرم افزار Windows Live Messenger v15.4.3538.513
    در اين پست وب سايت ميهن دانلود نسخه جديد يکي از قديمي ترين و معروف ترين نرم افزارهاي مسنجر را برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Windows Live Messenger همانطور که مي دانيد محصولي از شرکت مايکروسافت است که به منظور چت و گفتگو در اينترنت مورد استفاده قرار ميگيرد. اين مسنجر يکي از مسنجرهاي پرطرفدار به شمار ميرود و بيش از 500 ميلون کاربر در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. شما با استفاده از اين برنامه به راحتي قادر خواهيد بود تا با دوستان خود به چت و گفتگو بپردازيد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار امکان برقراري ارتباط با کاربران عضو سايت ياهو است. همچنين در نسخه ي جديد اين برنامه قابليت تماشاي تلويزيون در هنگام چت به آن اضافه شده است. علاوه بر اين توسط اين برنامه شما مي توانيد با کيفيت بسيار عالي با دوستان خود مکالمه صوتي و تصويري نيز داشته باشيد.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final

    دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final

    نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 29 آبان ماه 1389
    دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final
    | دانلود رایگان معروف ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار چت و گفتگو در اینترنت |
    امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... بهرمند شوید.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Build 35

    دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Build 35

    نوشته شده توسط بابك در تاریخ دوشنبه، 1 شهریور ماه 1389
     
    دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Final
     
    برای گفت و گو به طور کلی برقراری ارتباط با یکدیگر در اینترنت سایت ها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که هرکدام نیز امکانات خاص خود را دارند. اگر شما دارای حساب کاربری در تعدادی از این سایت ها باشید مطمئنن استفاده از نرم افزارهای مخصوص هرکدام از این سایت ها امری خسته کننده است ، ضمنن ناچار به نصب تعداد زیادی نرم افزار اضافی بر روی رایانه خود خواهید شد. نرم افزار Trillian Astra Pro این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک نرم افزار به طور همزمان از حساب های کاربری خود در سایت هایی چون : AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger و IRC استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار با دوستان خود به گفت و گوی صوتی بپردازید ، تبادل اطلاعات انجام دهید و بسیاری امکانات کاربردی دیگر. این نرم افزار با انواع شبکه ها سازگار است و با امکانات هوشمندانه ای که در اختیار کاربران خود قرار داده است بسیاری از امور را ساده کرده است. این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود