قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار Serif Page Plus X5 v15.0.4.27

دانلود نرم افزار Serif Page Plus X5 v15.0.4.27

دانلود نرم افزار Serif Page Plus X5 v15.0.4.27

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزاری را با عنوان

Serif Page Plus

برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری بسیار پیشرفته برای ساخت انواع اسناد الکترونیکی با ظاهری کاملآ متفاوت می باشد. به عبارت دیگر شما میتوانید از این برنامه برای طراحی یک مجله یا یک پرشور تبلیغاتی بسیار زیبا استفاده کنید. علاوه بر این می توانید کتاب های الکترونیکی با صفحات بسیار زیاد را با کمک این نرم افزار آماده و در اینترنت منتشر کنید. این برنامه از انواع فایل ها PDF پشتیبانی می کند و قادر به ساخت و ویرایش اینگونه فایل ها می باشد. یکی از ویژگی های این نرم افزار دارا بودن بیش از 1000 طرح حرفه ای و قالب آماده برای ساخت انواع اسناد الکترونیکی می باشد که شما میتوانید از آنها برای شروع کار خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار دارای انواع ابزارهای ویرایش و نگارش متن مانند پاراگراف، حاشیه، قالب، واژِه پردازی و ... می باشد. از دیگر

امکانات

این برنامه میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی، امکان طراحی لوگو حرفه ای، پشتیبانی از فرمت های مختلف سند و آفیس، داشتن ابزارهای مدیریت رنگ بسیار پیشرفته و ... اشاره کرد.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار ABBYY FineReader v11.0.102.481 Professional Edition

    دانلود نرم افزار ABBYY FineReader v11.0.102.481 Professional Edition


    دانلود نرم افزار ABBYY FineReader v11.0.102.481 Professional Edition
    تکنولوژی است که با استفاده از آن کاراکترهای موجود در عکس های اسکن شده و یا پی دی اف را می توان به صورت فایل های متنی عادی در آورد. این عمل در واقع به صورت تشخیص کاراکترها و اسکن دقیق تصویر انجام میگیرد. OCR سرنام عبارت Optical Character Recognition است که عبارت کامل آن به خوبی گویای عملی که قرار است انجام شود خواهد بود. برای اینکار می توان از نرم افزارهای بسیاری استفاده نمود. FineReader نام نرم افزار قدرتمندی است که در این زمینه توسط شرکت نرم افزاری ABBYY ارائه شده است. این نرم افزار با دقت بسیار بالایی عمل شناسایی کاراکترها را انجام می دهد و خطا را به حداقل می رساند. می توانید خروجی کار خود را به فرمت های متعددی تبدیل و ذخیره نمایید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به سازگاری کامل با تصاویر دوربین های دیجیتال و حتی دوربین تلفن های همراه ، هماهنگی با زیرمجموعه های سری آفیس و سرعت بالای نرم افزار در انجام امور اشاره کرد. همچنین از جمله دیگر نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت ذخیره سازی به صورت PDF و امکان شناسایی بارکد اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking v11.0 Premiu

    دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking v11.0 Premiu

    دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking v11.0 Premium
    | دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |

    در این پست وب سایت

    میهن دانلود

    نرم افزاری را با عنوان

    Nuance Dragon NaturallySpeaking

    برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان

    صوتی

    و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.


    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Microsoft Office Viewer
    | دانلود رایگان نرم افزار مشاهده فایل های آفیس بدون نصب نرم افزار مایکروسافت آفیس |
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Microsoft Office Viewer برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار که توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده به شما کمک میکند تا بدون نصب نرم افزار مایکروسافت آفیس بتوانید فایل های مختلف آفیس را در ویندوز خود مشاهده کنید. این برنامه از نسخه های 2000, XP, 2003, 2007 و 2010 نرم افزار مایکروسافت آفیس پشتیبانی می کند و قادر است تا فایل های مختلف ورد، اکسل و پاورپوینت را بدون نصب نرم افزار مایکروسافت آفیس اجرا کند. یکی از امکانات این نرم افزار علاوه بر اجرای فایل های آفیس، امکان ویرایش فایل نسخه های 2007 و 2010 نرم افزار آفیس در نسخه های پایین تر نظیر 2000, XP و 2003 می باشد. زیرا نسخه های قدیمی آفیس قادر به اجرا و ویرایش فایل نسخه های 2007 و 2010 نیستند که با نصب این نرم افزار امکان ویرایش فایل نسخه های جدید در نسخه های قدیمی نرم افزار مایکروسافت آفیس فراهم می شود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار A-PDF Office to PDF v5.4.0
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان A-PDF Office to PDF برایتان آماده کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار میتوان فایل های مختلف آفیس را به فایل PDF تبدیل نمود. شما میتوانید از این برنامه برای تبدیل انواع فایل های ورد، پاورپوینت، اکسل و ... به فایل پی دی اف استفاده کنید. همچنین این برنامه قادر است تا تمامی ساختار فایل اصلی مانند محتوا متن، قالب بندی، جداول، حاشیه و ... را بدون هیچگونه تغییری در فایل PDF ذخیره نماید. این نرم افزار در کنار پشتیبانی از فرمت های مختلف آفیس، از فرمت های مختلف گرافیکی نیز پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد تا متن مورد نظرتان را همراه با تصاویر در یک فایل PDF ذخیره کنید. یکی از امکانات جالب این برنامه برای تبدیل سریع فایل ها، اضافه شدن میانبر آن به نرم افزار مایکروسافت آفیس است که در نتیجه شما به صورت مستقیم در نرم افزار آفیس نیز میتوانید متن مورد نظرتان را به صورت پی دی اف ذخیره کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار طراحی آزمون آنلاین Wondershare QuizCreator 4.2.0
    برگذاری آزمون های آنلاین یکی از اموری است که به تازگی در کشور ما رایج شده و استقبال خوبی نیز از این امر به عمل آماده است. اما چگونه می توان چنین امتحانی برگذار نمود و مراحل آن به چه شکل خواهد بود؟ Wondershare نام یکی از شرکت های نرم افزاری معتبر است که همه ما با محصولات آن آشنایی داریم. نرم افزار QuizCreator یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که امکان طراحی آزمون آنلاین را برای ما میسر می سازد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید امتحانات تستی آنلاین طراحی نمایید ، به سادگی آنها را تصحیح کنید و نمرات را برای داوطلبان ارسال نمایید. امتحانات طراحی شده توسط این نرم افزار بر مبنای فلش هستند. همچنین برای جلوگیری از تقلب  در امتحان می توان محدودیت زمانی ، لیست شدن سئوالات و جواب ها به صورت تصادفی را اعمال نمود. امکان ایجاد رمزعبور نیز از جمله دیگر امکانات این نرم افزار است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • نرم افزار افیس , نرم افزار کاربردی

    دانلود نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف Aiseesoft PDF Merger 3.0.26
    PDF یکی از فرمت هایی است که در سال های اخیر به سبب دارا بودن ویژگی های مطلوب و مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته و استفاده های فراوانی از آن می شود. استقبال کاربران به این فرمت باعث شده تا شرکت های تولید کننده نرم افزار نیز توجه ویژه ای به آن داشته باشند و نرم افزارهایی مخصوص به آن را نه فقط برای خواندن فایل های پی دی اف ، که گاهی برای ویرایش و اعمال تغییرات در آن ارائه کنند. Aiseesoft یکی از شرکت های معتبر نرم افزاری که تاکنون نرم افزارهای تک کاره و چندکاره بسیاری را روانه بازار کرده نیز این موضوع را نادیده نگرفته و نرم افزاری چون PDF Merger را به همراه بسیاری نرم افزارهای دیگر در زمینه پی دی اف به بازار عرضه نموده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف خود را به سادگی با یکدیگر تلفیق کنید و آنها را در یک فایل پی دی اف به صورت یکجا ذخیره کنید. به عنوان مثال در صورتی که یک کتاب الکترونیکی با فرمت پی دی اف را از اینترنت دانلود کرده باشید و هر فصل آن به طور جداگانه در یک فایل پی دی اف قرار گرفته باشد می توانید به سادگی با استفاده از این نرم افزار تمامی فصول کتاب را در یک فایل پی دی اف ذخیره کنید و سپس در صورت نیاز از آنها نسخه پرینت شده تهیه کنید. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به نصب نرم افزارهای PDF Reader نخواهید داشت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود نرم افزار Serif Page Plus X5 v15.0.4.27

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود