قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت August 2011 - نسخه 32 بيتي

 
دسته : ویندوز  تعداد بازديد : 58103

 

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت June 2011 - نسخه 32 بيتي


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ August 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!
بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Enterprise x32 SP1 Integrated August 2011 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.

نسخه ی از ویندوز 7 اینتپرایز که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ August 2011 می باشد.

تغييرات عمده نسخه Microsoft Windows 7 Enterprise x32 SP1 August 2011:
- اضافه شدن هزارن آپديت امنيتي و مفيد براي امنيت و پايداري بيشتر
- بهبود سرعت و کارآیی سیستم
- بهبود در لود و بارگزاری اولیه سیستم یا همان بوت شدن
- افزایش امنیت در بخش های مختلف
- ويژگي هاي جديد در بخش شبکه و Network
- سرعت بالاتر ويندوز،منوي استارت و ...
- سازگاری کامل تر با تکنولوژی های جدید سخت افزاری
- پايداري بيشتر ويندوز و سرعت بيشتر نصب آن
- افزایش توان در پخش با کیفیت تر فیلم های HD از طریق اتصال HDMI به خصوص صدای بهتر در HDMI
- امکانات متعدد در بخش های مختلف شبکه و کنترل از راه دور
- رفع مشکلات قبلی ویندوز مانند بخش پرینت و ...
- اضافه شدن امکانات برای زبان های محلی
- Help کامل و بي نقص براي آشنايي با ويژگي هاي جديد
- بهبود گزینه حذف و نصب نرم افزارهای کاربردی
- و ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
  • کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader v2.0.6 by DAZ

     
    دسته : نرم افزارهاي رايگان , ویندوز  تعداد بازديد : 214483

     

    کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader


    با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
    با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

    قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

     

    Windows 7 Ultimate
    Windows 7 Ultimate E
    Windows 7 Professional
    Windows 7 Professional E
    Windows 7 Home Premium
    Windows 7 Home Premium E
    Windows 7 Home Basic
    Windows 7 Starter
    Windows 7 Starter E
    Windows Vista Ultimate
    Windows Vista Business
    Windows Vista Business N
    Windows Vista Home Premium
    Windows Vista Home Basic
    Windows Vista Home Basic N
    Windows Vista Starter
    Windows Server 2008 R2: Enterprise
    Windows Server 2008 R2: Standard
    Windows Server 2008 R2: Foundation
    Windows Server 2008: Enterprise
    Windows Server 2008: Standard
    Windows Server 2008: Foundation
    Windows Small Business Server 2008
    Windows Small Business Server 2011

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
  • کرک جدید و معتبر ویندوز XP با 1Click Activate & Genuine XP 2011 دسته : ویندوز تعداد بازديد : 5122 مطمئنا امروزه با وجود سیستم عامل محبوب سون باز هم افراد بسیاری بنا به دلایل مختلف از نسخه ها و سرویس پک های مختلف سیستم عامل XP که شاید برای آن ها هنوز هم بهترین گزینه محسوب می شود استفاده می نمایند. اما یکی از مشکلاتی که همواره برای کاربران این سیستم عامل وجود داشته است مشکل قانونی نبودن این ویندوز یا به اصطلاح همان Genuine نبودن آن می باشد که به ندرت برای رفع آن کرک یا پچی را می توان یافت. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا با ارائه ی 1Click Activate & Genuine XP 2011 که جدیدترین کرک و معتبرترین کرک موجود برای انواع مختلف ویندوز های XP به شمار می رود شما را در رفع این مشکلتان یاری نموده تا بتوانید به راحتی ویندوز خود را قانونی کرده و با خیال راحت از آن استفاده نمایید. این کرک بر روی کلیه ی ویندوز های XP و سرویس پک های 1، 2 و 3 قابل استفاده بوده و آن ها را فعال می نماید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
  • معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت)

     

     

    معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت) 



    ویندوز ۸ آماده دانلود !
    نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.
    موارد موجود در نسخه ۶۴ بیت (توسعه دهندگان ) به همراه ابزار های جانبی :
     


    Sha 1 hash – ۶FE9352FB59F6D0789AF35D1001BD4E4E81E42AF
    64-bit Windows Developer Preview
    Windows SDK for Metro style apps
    Microsoft Visual Studio 11 Express for Windows Developer Preview
    Microsoft Expression Blend 5 Developer Preview
    28 Metro style apps including the BUILD Conference app

    موارد موجود در نسخه ۳۲ بیت (توسعه دهندگان ) :

    Sha 1 hash – ۴E0698BBABE01ED27582C9FC16AD21C4422913CC
    Windows Developer Preview and Metro style apps on a 32-bit PC

    سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۸ :

    ۱gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
    1gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
    16GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
    DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
  •  
    دسته : فایل و دیسک , ویندوز  تعداد بازديد : 48395

     

    منبع : www.AsanDownload.com



    رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید. VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.
    اما خصوصیات این نرم افزار بسیار زیاد است:
    VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.
    یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این نرم افزار قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند.
    نکته ی آخر درباره موفقیت نرم افزار باید ذکر نمود که این نرم افزار 5 سال است که جایزه بهترین ابزار مدیریتی و شبکه ای را از آن خود کرده است . پس این همه خصوصیت و موفقیت تصادفی نمی تواند باشد.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار VMware Workstation v8.0.0.471780 :
    - اجرای چندین سیستم عامل تنها در یک رایانه Desktop
    - پشتیبانی از سیستم عامل های معروفی نظیر Windows و Linux
    - سوئیچ کردن میان دسکتاپ مجازی تنها با یک حرکت ماوس
    - سرعت نسبتا بالا در انجام کارها
    - پشتیبانی از سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
    - پشتیبانی کامل از PXE
    - به اشتراک گذاری اطلاعات میان سیستم عامل های مجازی
    - سازگاری و ساخت شبکه های مجازی
    - اجرای سیستم عامل ها و نمایش تصاویر آن ها به صورت کاملا زنده
    - سیستم نمایش Multi Monitoring
    - صرفه جویی بسیار بالا در زمان و هزینه ها
    - محیط کاربری جدید تر نسبت به نسخه های قبلی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت August 2011 - نسخه 32 بيتي

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود