قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود رايگان فونت انتظار، فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر نسخه v2.0.1

 

دانلود رايگان فونت انتظار، فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر نسخه v2.0.1



پس از استقبال کم نظیر از نسخه قبلی فونت انتظار، مرکز جمع آوری و نشر پیشنهادات فرهنگی مجموعه با ارزش نسخه شماره 2.0.1 فونت طراحی انتظار را این بار در قالب 7 فونت تخصصی طراحی پوستر به رایگان منتشر کرد.فونت انتظار شاید بدون اغراق زیباترین فونت رسمی است که در طراحی پوستر و بنر و تراکت و ... کاربرد دارد و شاید کمتر گرافیست و طراحی باشد که خصوصاً با نسخه جدید این فونت آشنا شود و از آن استقبال نکرده و به زیبایی خاص فونت انتظار در طراحی پوستر نسبت به سایر فونت های رسمی معترف نباشد.
پایگاه http://www.karhayefarhangi.ir اعلام کرد  که نسخه اول فونت انتظار ظرف کمتر از 2ماه به رکورد تقریبی ده ها هزار دانلود رسیده و ظرف همین مدت کوتاه در بیش از صد و هشتاد هزار صفحه در سطح اینترنت گسترش یافته که این امر باعث شده حتی در پوستر های نصب شده روی دیوار یک شهرستان کوچک یا در تلوزیون هم این فونت به چشم بخورد.  زیبایی غیر قابل انکار فونت طراحی انتظار و استقبال فوق العاده ، آن را از هر تعریفی بی نیاز می سازد.
جهت داشتن طرحی زیبا با فونت انتظار رعایت سه نکته ضروریست :
- نکته اول: اینکه باید توجه داشت که فونت انتظار به دلیل اینکه ویژه طراحی پوستر طراحی شده ،مناسب استفاده در درج عنوان ، تیتر یا جملات کوتاه می باشد . به عبارتی دیگر هر چه  متن  مورد استفاده فونت انتظار کوتاه تر باشد متن زیبا تری خواهید داشت مثلاً نوشتن نام کتاب روی جلد آن یا نوشتن عنوان فلان همایش یا یادواره  روی بنر یا تراکت یا درج هر عنوان اصلی در طراحی پوستر ، تراکت و ..  و یا استفاده در سایر جملات کوتاه دیگر لذا نباید فونت ویژه طراحی پوستر را همانند سایر فونت ها در متن های طولانی استفاده کرد که اثر منفی در زیبایی متن خواهد داشت. پس تخصصی کار کنید و فونت ویژه طراحی پوستر را فقط در درج عنوان یا سایر عناوین اصلی استفاده کنید تا از زیبایی قابل تحسین فونت طراحی انتظار بهره مند شوید. البته این قید مطلق نیست . استفاده از فونت انتظار برای عنوان و فونت یکان بولد برای متن ها ترکیب مناسبی در طراحی پوستر است.
- نکته دوم: نیز اینکه جهت زیبایی بیشتر متن می توانید از حروف زینتی مثل حرف ی کشیده  که با کلید حرف ( ء همزه ) تایپ می شود و یا حرف زینتی ( ـه ) که به وسیله shift + Z تایپ می شود استفاده نمایید ولی نکته مهم در مورد حروف تزیینی ، هرچه کمتر استفاده کردن آن ها در یک جمله یا یک عنوان است. مثلا ً اگر در متن عنوانی که قرار است با فونت انتظار تایپ کنید، 3 حرف ی آخر وجود دارد فقط یکی از آن ها را به وسیله دکمه حرف ( ء همزه ) به صورت کشیده و زینتی تایپ نمایید. چون حفظ تعادل و عدم زیاده روی در استفاده از حروف تزیینی مثل ی کشیده و .. نیز بهترین نتیجه را در زیبایی متن خواهد داشت.مجموعه فونت انتظار مشتمل بر 18 فونت که مربوط به حالت های مختلف (فاصله..)  6 فونت اصلی می باشد.
- نکته سوم: نیز اینکه براي استفاده بدون عيب و نقص فونت انتظار در نرم افزار فتوشاپ،  دقت کنيد که حتماً در هنگام تايپ در قسمت  anti-aliasing method   گزينه   strong  فعال باشد . در غير اين صورت در فونت شماره 5 انتظار ظهور، فواصل بين حروف آشکار خواهند شد. 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • مدیریت کامل فونت های سیستم با Printers Apprentice v8.1.20.1

     
    مدیریت کامل فونت های سیستم با Printers Apprentice

    شاید شما هم یک گرافیست، طراح، برنامه نویس و یا تایپیست می باشید که در کار با کامپیوتر خود و برای ارائه ی هر چه بهتر یک پروژه، نیازمندید تا با فونت ها و قلم های مختلف و متنوع زیادی سرکار داشته باشید که این زیادی فونت ها خود باعث سردرگمی شما شده و باعث می شود تا به دنبال روشی برای مدیریت آن ها بوده تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه ی دلخواه خود دست یابید و برای این کار و رفع این مشکل نیز از روش ها و برنامه های زیاد و مختلفی استفاده کرده اید که هیچ یک از آن ها نتواسنته اند نتایج دلخواه شما را فراهم نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی فونت های سیستم خود را مدیریت نمایید. Printers Apprentice که توسط شرکت Lose Your Mind ارائه شده است نرم افزار پرقدرت و توانمندی است که شما را قادر می سازد تا به راحتی فونت های سیستم خود را مدیریت کرده و اعمال مختلفی را بر روی فونت های خود همچون دیدن پیش نمایش آن ها بدون نصب فونت ها، دیدن فونت در اندازه و سایز های مختلف، دیدن کاراکتر خاص در انواع فونت ها، حذف، ذخیره و یا چاپ فونت ها و ... اعمال نمایید و با استفاده از ابزارهای فوق العاده کاربردی آن به بهترین شکل ممکن بر روی فونت های خود مدیریت نمایید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Printers Apprentice v8.1.20.1 :
    - امکان چاپ و نصب فونت ها از هر رسانه ی خارجی از جمله درایوها، فلش درایو، فلاپی ها، CDR و ...
    - امکان حذف فونت های مربوط به ریجستری و جابه جای آن ها به مکان دیگر برای پشتیبان گیری
    - امکان مشاهده و چاپ فونت های ذخیره شده در گروه ها به مانند فونت های نصب شده
    - امکان دسته بندی فونت ها برای استفاده ی هرچه آسان تر
    - امکان دیدن فونت ها بدون نیاز به نصب آن ها
    - امکان بررسی کپی رايت و سایر اطلاعات فونت های موجود بر روي سيستم
    - امکان مقايسه ی چندین فونت به صورت هم زمان براي انتخاب فونت دلخواه و مناسب
    - امکان جمع آوري فونت ها و تهيه کاتالوگ به صورت گروهي
    - امکان نصب و یا حذف تعداد نامحدودی فونت به صورت یک جا
    - امکان شخصی سازی سمپل های متنی و Header ها و Footer ها
    - بهبود باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی در نسخه ی جدید
    - پشتیبانی از استایل ویژوال پنجره ها و تم ها
    - توانایی نمايش سمپل و کاراکترهايي موجود در فونت مورد نظر
    - دارای ویندوز اکسپلور آشنا برای مشاهده ی فونت های نصب شده و یا حذف فایل فونت ها در هر نوع مدیا
    - دارای تولبارهای مفید برای دسترسی سریع به اغلب ویژگی های نرم افزار
    - موجود بودن تمامی کاتالوگ های چاپ شده برای گروه فونت ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود مجموعه بزرگ فونت های انگلیسی 11000

    دانلود مجموعه بزرگ فونت های انگلیسی 11000دانلود مجموعه بزرگ فونت های انگلیسی 11000 english fonts pack

     

    مجموعه بزرگ فونت های انگلیسی که شامل 11 هزار فونت بسیار زیبا و کاربردی میباشد را میتوانید به سادگی از سرور های قدرتمند میهن دانلود بارگیری کنید.امیدواریم این مجموعه عظیم مورد پسند شما کاربران عزیز قرار بگیرد..
     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود فونت زیبای شیعه

    دانلود فونت زیبای شیعه


     
    دانلود فونت زیبای شیعه
    همچون دست خط که در نوشتن بر روی کاغذ از اهمیت بسیاری برخوردار است ، فونت نیز در نوشته های دیجیتال می تواند به نوشته های شما ظاهری زیبا و یا ناپسند بدهد. از این رو استفاده از فونت مناسب برای نوشتن مطلب و یا استفاده در امور گرافیکی بسیار حائز اهمیت است. امروز در سایت میهن دانلود فونت زیبای شیعه را برای شما آماده کرده ایم. این فونت زیبا در نوشتن متونی همچون متن قرآن کارایی بسیاری دارد و می تواند زیبایی نوشته را دوچندان نماید. این فونت زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود فونت به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار مدیریت فونت Extensis Suitcase Fusion 3 v14.0.6.205

    دانلود نرم افزار مدیریت فونت Extensis Suitcase Fusion 3 v14.0.6.205


     
    دانلود نرم افزار مدیریت فونت Extensis Suitcase Fusion 3 v14.0.6.205
    Extensis نام یکی از شرکت های قدیمی نرم افزاری است که محصولات معتبر و محبوبی را عرضه کرده است. یکی از سه نرم افزار معروف این شرکت نرم افزار Suitcase Fusion است نرم افزاری برای مدیریت فونت های سیستم. این نرم افزار در واقع ترکیبی از دو نرم افزار قبلی این شرکت یعنی Font Reserve و Suitcase است که به این شکل درآمده و در یک پک کامل روانه بازار شده است. این نرم افزار خصوصیات خوب هردو نرم افزار قبلی را داراست و به نوعی بهترین نرم افزار برای اینکار به شما می رود. در این صورت اگر تاکنون با هریک از دو نرم افزار قبل کار کرده باشید ، استفاده از این نرم افزار جدید برای شما کار دشواری نخواهد بود. این نرم افزار شامل قسمت های مختلفی است. به عنوان نمونه در بخش Attributes می توانید فونت ها را بر اساس سبک ، کلمات کلیدی و با دیگر روش های رایج دسته بندی کنید. همچنین می توانید پیش نمایش مربوط به فونت های مختلف را به صورت همزمن و در کنار یکدیگر مشاهده کنید و یا آنها را ویرایش نمایید. همچنین امکان اعمال تنظیمات کلی در فونت ها را نیز می توان از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود رايگان فونت انتظار، فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر نسخه v2.0.1

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود