قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار Autodesk 3DS Max 2012

دانلود نرم افزار Autodesk 3DS Max 2012

دانلود نرم افزار Autodesk 3DS Max 2012
| دانلود رایگان معروف ترین و پیشرفته ترین نرم افزار انيميشن سازي و طراحی مدل هاي 3 بعدي |
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزار بسيار پرطرفداري را ويژه طراحان مدل هاي سه بعدي و انيميشن سازي آماده کرده ايم. نرم افزار 3DS Max از جمله نرم افزار هاي مشهور و بسيار پيشرفته طراحي و انيميشن سازي مي باشد. اين برنامه ساخت کمپاني معروف Autodesk بوده که قطعآ ساير نرم افزارهاي معروف اين شرکت مانند اتوکد را مي شناسيد. شما با استفاده اين نرم افزار به راحتي مي توانيد از طرح هاي ساده ي گرافيکي خود يک مدل سه بعدي بسيار زيبا بسازيد. اين برنامه به دليل داشتن ابزارهاي بسيار پيشرفته در ساخت بازي هاي رايانه اي و همچنين طراحي و خلق جلوه هاي ويژه در فيلم ها و بسياري از پروژه هاي عظيم ديگر که به خلق يک مدل سه بعدي حرفه اي نياز است استفاده مي شود. همچنين از اين برنامه مي توان براي ساخت انيميشن، ميکس و تدوين و متحرک سازي نيز بهره گرفت. در واقع تمامي ابزارهايي که شما براي ايجاد تصاوير شفاف و با کيفيت جهت شبيه سازي مدل هايي همچون مو، لباس و ساير قسمت ها نياز داريد در اين برنامه قرار دارد. از ديگر امکانات اين نرم افزار میتوان به امکان ساخت و طراحي نماي سه بعدي از يک ساختمان اشاره نمود در واقع مهندسان رشته ي عمران به راحتي ميتوانند نقشه ي يک ساختمان را که با ديگر نرم افزار اين شرکت يعني اتوکد طراحي کرده اند وارد نرم افزار 3DS Max کنند و سپس اقدام به طراحي مدل سه بعدي از ساختمان مورد نظر خود نمايند. يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه طراحي ماتريال ها يا همان اجسام مشبک با وضوح بسيار بالا با استفاده از نگاشتهاي جا به جايي می باشد. علاوه بر این با استفاده از ويراشگر منحصر به فرد اجسام مي توان مدل هايي با انواع بافت ها و اندازه هاي واقعي و پيچيدگي زياد به دست آورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار نقشه کشی Ashampoo Home Designer Pro v1.0.1

    دانلود نرم افزار نقشه کشی Ashampoo Home Designer Pro v1.0.1

    دانلود نرم افزار نقشه کشی Ashampoo Home Designer Pro v1.0.1
    برای طراحی یک ساختمان مسکونی که قرار است به صورت شخصی طراحی شود و پس از اتمام کار خود سازنده بنا از آن استفاده شود مطمئنأ وسواس بیشتری به خرج داده می شود تا نتیجه کار عالی و بی نقص باشد. اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را داشته باشید به طور حتم نرم افزار Home Designer Pro نرم افزاری است که باید نسخه ای از آن را داشته باشید و از آن استفاده کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری معروف Ashampoo است که با محصولات این شرکت آشنایی دارید. این نرم افزار امکان طراحی کامل را به شما می دهد. برای انجام اینکار میتوانید دید دوبعدی و یا سه بعدی داشته باشید و ساختمان را از هر نظر بررسی کنید و عیوب احتمالی را پیش بینی کنید و پیش از شروع کار از بروز آنها جلوگیری کنید و یا چاره ای بیاندیشید. می توانید خروجی کار خود را در رایانه ذخیره کنید و یا آن را پرینت کنید. همچنین اگر طرحی از قبل با استفاده از نرم افزار دیگری آماده کرده اید و می خواهید آن را در این نرم افزار تکمیل کنید می توانید به سادگی آن را در نرم افزار وارد نمایید. نکته جالب در مورد این نرم افزار عدم نیاز به دانش در این زمینه است و دلیل آن رابط کاربری قوی استفاده شده در این نرم افزار است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,

  • NCSS-PASS_11_v11.0.4_[www.MihanDownload.com].jpg
    نرم افزارهای مرتبط با آمار و تحلیل و آنالیز آنها از جمله نرم افزارهایی هستند که سهولت و همچنین صرفه جویی وقت و هزینه را در کارها به ارمغان می آورند و به عبارت دیگر موجب تسریع و اجرای بهتر امور می شوند. برای انجام یک پروژه لازم است تا اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی قرار گیرند و مورد تحلیل و آنالیز قرار گیرند تا نقص های احتمالی برطرف شود و میزان اشتباه به حداقل برسد. در این زمینه نرم افزارهای بسیاری وجود دارد و یکی از گزینه های مناسب در میان اینگونه نرم افزارها NCSS است که امکانات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به بهترین شکل داده های خود را تحلیل نمایید. در انجام این کارها می توانید از بیش از 200 ابزار گرافیکی و آماری نرم افزار استفاده کنید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می توان به امکان رگرسیون خطی و غیرخطی ، امکان رسم انواع نمودار و آمار توصیفی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار LabVIEW 2011 v11.0 with Toolkits x86 x64

    | دانلود رایگان قدرتمند ترین نرم افزار تحلیل و برسی انواع سیستم های دما، فشار، قدرت و ... |
    | دارای دو نسخه 32 و 64 بیتی با حجم 18 گیگابایت همراه با بسته کامل Toolkit های برنامه |
    | ویژه مهندسان و دانشجویان رشته های الکتروتکنیک، الکترونیک، مکانیک، شیمی و ... |
    در اين پست وب سايت ميهن دانلود يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مهندسي را برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار LabVIEW از جمله نرم افزارهاي معروف در زمينه تحليل و سيستم هاي اندازه گيري مي باشد که از امکانات و قابليت هاي بي شماري برخوردار است. نام کامل اين نرم افزار Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench بوده که به اختصار به آن LabVIEW مي گويند. اين نرم افزار يک زبان برنامه نويسي گرافيکي بسیار پیشرفته می باشد که به صورت گسترده براي کاربرد هاي مختلف در صنايع، تحصيلات، آموزش، تحقيقات آزمايشگاهي و ... به عنوان يک مدل استاندارد به منظور جمع آوري و پردازش داده ها و همچنين جهت کنترل و شبيه سازي ابزارهاي مجازي استفاده میگردد. همچنین همانطور که در ابتدا اشاره شد این برنامه از امکانات و قابليت هاي بي شماري برخوردار است که اين امر موجب گستردگي کاربردهاي آن در انواع شرکت ها، موسسات، آزمايشگاه ها و ... شده است. عملکرد اين نرم افزار کاملا از طبيعت ترتيبي و زنجيره اي موجود زبان هاي برنامه نويسي متني متداول و مرسوم مجزاست و يک محيط کاملآ گرافيکي را براي کاربر فراهم ساخته است به طوري که در اين راه از تمامي ابزارهاي لازم جهت جمع آوري، پردازش و تحليل داده ها و نمايش نتايج استفاده ميکند. از کاربردهاي اين نرم افزار ميتوان در صنايع گوناگون براي اندازه گيري دماي يک کوره، يک سيستم سرد کننده مانند يخچال، يک محيط گلخانه اي، يک اتاق و حتي يک ديگ سوپ اشاره کرد. علاوه بر اندازه گيري دما مي توان از اين نرم افزار براي اندازه گيري مواردي همچون فشار، نيرو، جابجايي، کشش، pH و ... نیز استفاده کرد. با انتشار اين نرم افزار تحولي عظیم در شيوه هاي زبانهاي برنامه نويسي ايجاد گردید به گونه اي که برنامه نويسان بدون نوشتن هيچ کدي، قادرند تا برنامه هاي قدرتمندي را تنها با ابزارهاي گرافيکي موجود در برنامه ايجاد کنند. کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان بوده به طوری که مثلآ شما برای طراحی یک مدار کافیست که اجزای آنرا از پالتهاي control و functions برنامه برداشته و در پنجره front panel قرار دهید و سپس توسط سیم کشی های صحيح اجزای مدار را به يکديگر متصل کنید. اين نرم افزار براي موارد بي شماري از کاربردهاي علمي و مهندسي، ايده آل و عملي است و به شما کمک مي کند تا مسائل و مشکلات موجود در برنامه نويسي را در مدت زمان کوتاهي حل کنيد. نهایت انعطاف پذیری و قدرت این نرم افزار در هنگام کار با پورتهای سریال و موازی و مدارهای واسط کامپیوتری برای عمل کنترل و اتوماسیون و پردازش داده ها ظاهر میگردد.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ..

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود نرم افزار Autodesk 3DS Max 2012

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود