قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازیابی پسورد اسناد آفیس با نرم افزار Office Password Recovery Magic v6.1.1.270

 

 

بازیابی پسورد اسناد آفیس با نرم افزار Office Password Recovery Magic


Office Password Recovery Magic یک نرم افزار برای بازیابی پسورد های فایل های آفیس است. نرم افزار قدرتمند که با متد های جدید اسناد مختلف را اسکن کرده و پسوردهایی که برروی آن ها قرار داده شده را شناسایی خواهد کرد. فایل هایی که به واسطه پسوردهای Read Only شده اند را شناسایی کرده و پسورد آن ها حذف خواهد کرد ؛ این ابزار فرمت هایی نظیر *.xls, *.ppt, *.mdb, *.doc و فرمت های Office 2007 را شناسایی کرده و برای نمایش آن ها اقدام خواهد کرد. واسط کاربری ساده ای که این نرم افزار را دارد کار را بسیار آسان خواهد کرد ؛ همچنین حجم پائین هم ارزش حداقل یک بار دانلود را به Office Password Recovery Magic خواهد داد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Office Password Recovery Magic v6.1.1.270 :
- قابلیت بازیابی پسورد های فراموش شده
- بازیابی پسورد های نرم افزار Word
- بازیابی پسوردهای نرم افزار Excel
- بازیابی پسوردهای نرم افزار PowerPoint
- بازیابی پسوردهای نرم افزار Access
- حجم پائین و سادگی در استفاده
- سازگاری با آفیس 2007 و فرمت های رایج دیگر
- قابلیت از بین بردن محدودیت اسناد Read Only
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • بازیابی پسورد فایل های RAR

     

     

    بازیابی پسورد فایل های RAR با RAR Password Recovery Magic



    مطمئنا برای شما هم پیش آمده که فایلی را با فرمت RAR از دوستان خود یا اینترنت دریافت کرده یا فایل های خود را با فرمت قوی RAR فشرده کرده و برای حفاظت از آن ها بر روی این فایل ها پسورد قرار داده اید و پس از مدتی پسورد این فایل ها را فراموش کرده اید و از بازیابی پسورد این فایل ها و اطلاعات خود ناامید شده اید اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به آسانی پسورد های فراموش شده ی فایل های RAR خود را بازیابی کرده و از فایل های خود استفاده نمایید. RAR Password Recovery Magic نرم افزار ساده ولی قدرتمندی است که به گونه ای طراحی شده که شما را قادر می سازد تا با استفاده از الگو های تخصصی، واژنامه و Brute-Force به بازیابی پسورد های فراموش شده ی فایل های RAR  خود پرداخته و تنها در عرض چند دقیقه و تنها با چند کلیک ساده پسورد های فراموش شده خود را بازیابی نمایید. همچنین استفاده از این نرم افزار به سبب داشتن ظاهری ساده و جذاب بسیار آسان بوده و شما برای بازیابی پسوردهای خود تنها نیازمند معرفی فایل خود به برنامه و کلیک کردن برای شروع می باشید.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Recovery Magic v6.1.1.390:
    - امکان اسکن چندین فایل و بازیابی چندین پسورد به طور هم زمان
    - امکان استفاده از برنامه در حالت Stand By
    - امکان انتخاب کاراکترها از محدوده ای از کاراکترهای انتخابی مثل حروف، اعداد، نمادها و …
    - پشتيباني از فرمت RAR نرم افزار معروف Winrar
    - دارای قدرت بسیار بالا در بازیابی علی رقم داشتن حجم بسیار کم
    - دارای Wordlist فرهنگ لغت بسیار عظیم برای بازیابی پسورد ها
    - دارای محیطی بسیار ساده و جذاب
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • بازیابی و بازگشایی انواع پسورد ها با نرم افزار قدرتمند Nsasoft SpotAuditor v4.0.5

     

     

    بازیابی و بازگشایی انواع پسورد ها با نرم افزار قدرتمند  Nsasoft SpotAuditor


    شايد براي شما هم پيش آمده كه در مواقعي پسوردهاي اكانت هاي اينترنتي يا هر پسورد ديگري مربوط به اينترنت يا نرم افزارهاي ديگر را فراموش كرده و خواسته ايد كه اين پسوردها و حتي اطلاعات محرمانه ي ذخيره شده در سيستم خود را بازيابي نماييد ولي اين عمل را كاري بسيار سخت و دشوار تصور كرده ايد. اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و كاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است كه با استفاده از آن به راحتي مي توانيد بسياري از پسوردها و اطلاعات محرمانه ي ذخيره شده در سيستمتان را بازيابي نماييد. Nsasoft Spot Auditor كه توسط شركت معروف Nsasoft ارائه شده است نرم افزاري است كه راه حلي جامع براي بازيابي كلمات عبور و اطلاعات حياتي ذخيره شده در سيستم به شمار مي رود و قادر است تا تمامي پسوردهاي ذخيره شده در انواع مروگرها همچون اينترنت اكسپلورر، موزيلا فاير فكس و اپرا و ... مثل پسورد ايميل ها، اكانت ها و ... ،پسوردهاي ذخيره شده ي نرم افزارهاي چت همچون MSN Messenger ،ICQ ،Google Talk ،Trillian و... ،پسوردهاي انواع كانكشن هاي اينترنت همچون Dial Up ،VPN و ... و هزاران پسورد ديگر و هر نوع پسوردي را كه بر روي سيستم ذخيره شده است را براي شما آشكار سازد. Nsasoft Spot Auditor علاوه برامكانات بازيابي و بازگشايي پسوردها امكانات جانبي ديگري همچون مدیریت تمامی آدرس های مشاهده شده، نرم افزارهای نصب شده، حذف و پاكسازي كوكي ها و فايل هاي موقت اينترنتي و آدرس های ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را براي شما فراهم مي نمايد.

    قابليت هاي كليدي نرم افزار Nsasoft SpotAuditor v4.0.5:
    - بازيابي پسوردهاي مرورگر اينترنت اكسپلورر 6، 7، 8 و 9
    - بازيابي پسوردهاي ذخيره شده در مرورگرهاي موزيلا فايرفكس، اپرا و ...
    - توانايي بازيابي پسوردهاي MSN messenger و Windows Live Messenger
    - توانايي بازيابي پسوردهاي اكانت هاي مختلف اينترنتي همچون Dial Up، VPN و ...
    - توانايي بازيابي پسوردهاي Outlook Express و Microsoft Office Outlook
    - توانايي بازيابي پسوردهاي نرم افزارهاي همچون ICQ ،Trillian ،Miranda IM ،Google Talk ،Google Desktop و ...
    - توانايي بازيابي پسوردهاي Far Ftp Client ،FileZilla ،WS_FTP ،SmartFTP ،FlashFXP Ftp Client و ...
    - توانايي بازيابي پسوردهاي WebDrive ftp ،FTP Control ،FTP Navigator ،32bit FTP ،CoffeeCup Direct FTP و ...
    - توانايي پاكسازي Internet Explorer History، كوكي ها و فايل هاي موقت اينترنتي
    - توانايي نمايش انواع پسوردهاي دايره اي و ستاره اي
    - داراي قدرت بسيار بالا در بازيابي پسوردها علي رقم داشتن حجم بسيار كم
    - نصب خودكار پلاگين هاي نرم افزار فوتوشاپ
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • با Rohos Logon Key v2.9 حافظه فلش به‌جاي رمز عبور استفاده نماييد!

     

     

    با Rohos Logon Key حافظه فلش به‌جاي رمز عبور استفاده نماييد! 



    در دنياي ديجيتال، امنيت حرف اول را مي‌زند و به ‌همين دليل روش‌هاي مختلفي جهت حفظ امنيت كاربران ايجاد شده است. نرم‌افزارهاي ضدويروس، ضدجاسوسي، نرم‌افزارهاي كنترلي، الگوريتم‌هاي رمزنگاري و... همگي نمونه‌هايي از اين روش‌ها به‌شمار مي‌رود. سيستم‌عامل ويندوز نيز از اين قاعده مستثنا نيست و ابزارهاي مختلفي را براي حفظ امنيت كاربران در خود جاي داده است كه يكي از اين ابزارها، پشتيباني از قابليت تخصيص رمز براي ورود به محيط كاربري در ويندوز است. به كمك اين قابليت شما مي‌توانيد به نام كاربري خود در ويندوز يك رمز عبور اختصاص دهيد تا هيچ كاربر ديگري بجز خود شما كه رمز عبور را در اختيار دارد، قادر نباشد از رايانه استفاده كند. تا اينجاي كار همه چيز خوب است! اما همان‌طور كه مي‌دانيد با گسترش نرم‌افزارهاي رمزياب و افزايش اطلاعات و دانش كاربران، براحتي مي‌توان از اين‌گونه روش‌هاي محافظتي عبور كرد. در بسياري از موارد نيز وارد كردن رمزعبور در محيط‌هايي كه كاربران ديگر نيز وجود دارند، موجب مي‌شود رمز شما فاش شود يا نصب نرم‌افزارهاي جاسوسي روي رايانه موجب افشاي رمز شما ‌شود
    كليدهاي منحصر‌به‌فرد :
    براي پيشگيري از بروز اين مشكلات و جلوگيري از افشاي رمزعبور شما نيز نرم‌افزارهاي مختلفي طراحي شده‌است كه يكي از بهترين آنها نرم‌افزار قدرتمند Rohos Logon Key است. اين نرم‌افزار به‌جاي استفاده از رمز عبور، شما را قادر مي‌سازد تا حافظه‌هاي فلش خود را به كليدهايي براي باز كردن قفل ورود به سيستم‌عامل تبديل كنيد. با استفاده از اين روش، شما يك كليد فيزيكي در اختيار داريد كه براحتي همچون اطلاعات ديجيتال قابل سرقت و كپي‌برداري نيست و هر كاربري نمي‌تواند با نگاه كردن به كليد شما از آن استفاده كند!
    يك كليد با ده‌ها قابليت:
    همان‌طور كه اشاره كرديم اين نرم‌افزار در حالت كلي قادر است حافظه‌هاي فلش شما را به كليدهايي براي باز كردن قفل ورود به سيستم‌عامل تبديل كند. اما ذكر اين نكته ضروري است كه اين حافظه‌ها كليدهاي معمولي نيستند و امكانات بسيار زيادي را در خود جاي مي‌دهد.
    غيرقابل كپي:
    پروفايل ورودي در اين كليدها با شماره سريال حافظه فلش تطبيق داده مي‌شود كه احتمال ساخت نسخه كپي از آن را به حداقل مي‌رساند.
    تشخيص اصالت:
    به‌طور پيش‌فرض، كليدهاي ايجاد شده توسط اين نرم‌افزار براي هر رايانه به‌طور منحصر‌به‌فرد ساخته مي‌شود و هر كليد فقط توسط همان رايانه مورد شناسايي قرار مي‌گيرد. در چنين حالتي حتي اگر كليدي در اختيار داشته باشيد كه داراي پروفايل ورودي يكسان با كليد شما باشد، قادر به ورود به سيستم‌عامل نخواهيد بود.
    رمزهاي كد شده:
    كليدهاي يو‌اس‌بي ايجاد شده توسط اين برنامه، رمز عبور ورود به سيستم‌عامل را در خود ذخيره نمي‌كند! بلكه الگوريتمي رمزنگاري شده را در خود جاي داده‌است كه تنها همان الگوريتم مي‌تواند رمز ورود به سيستم‌عامل را ايجاد و از آن استفاده كند.
    امنيت ضرب‌در دو:
    شما مي‌توانيد استفاده از كليد را به وارد كردن كدپين مشروط كنيد، در اين حالت تا كدپين را وارد نكنيد كليد قادر به باز كردن رمز نخواهد بود و چنانچه كدپين براي 3 مرتبه اشتباه وارد شود، عمليات ورود با آن كليد قفل مي‌شود. استفــاده از كليدهاي ايجاد شده توسط اين نرم‌افزار در سيستم‌‌هاي عامل‌ ويندوز 2000، اكس‌پي، ويستا و 7 امكان‌پذير است. همچنين براي ورود به اكتيودايركتوري در ويندوزهاي 2000، 2003، 2008 و ورود از راه دور به ويندوزهاي 2003 و 2008 نيز مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد.

    قابليتهاي كليدي نرم افزار Rohos Logon Key v2.9:
    ـ امكان غيرفعال‌سازي روش پيش‌فرض ورود به سيستم‌عامل با استفاده از رمز عبور
    ـ ورود يا قفل‌گشايي خودكار سيستم‌عامل به محض اتصال حافظه فلش به درگاه يو‌اس‌بي
    ـ قفل كردن خودكار سيستم‌عامل به محض جدا كردن حافظه فلش از رايانه و انجام عمليات ديگر همچون Hibernation، Logoff يا اجراي اسكرين‌سيور
    ـ حفاظت از رايانه حتي در حالت Safe Mode
    ـ پشتيباني از قابليت ورود اضطراري در مواقعي كه حافظه فلش (كليد) را گم كرده‌ايد يا كدپين را به‌خاطر نداريد
    ـ تعريف قابليت استفاده از يك كليد براي ورود به چند رايانه يا امكان ورود به يك رايانه
    ـ اعمال محدوديت زماني جهت دسترسي به رايانه براي كاربران: شما مي‌توانيد مدت زمان مجاز براي استفاده توسط هر كاربر را مشخص كنيد تا در صورت اتمام اين مدت، سيستم‌عامل به‌طور خودكار قفل شود
    ـ امكان ورود به رايانه‌ها از راه دور با استفاده از كليد يو‌اس‌بي
    ـ ممانعت از دسترسي به حافظه‌هاي فلش در سيستم‌عامل
    ـ ممانعت از دسترسي كاربر به كليد يو‌اس‌بي
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • بازیابی پسورد فایل های فشرده ی Rar با RAR Password Unlocker v3.3.0.0

     

     

    بازیابی  پسورد فایل های فشرده ی Rar با RAR Password Unlocker


    مطمئنا بارها براي شما هم پيش آمده که فايلي را از اينترنت يا دوستان خود با فرمت فشرده شده ي Rar دريافت کرده و در سيستم خود ذخيره کرده و پس از مدتي به آن نيازمند شده و به سراغ آن رفته ايد اما به هنگام باز کردن فايل با پيغامي رو به رو شده که از شما درخواست پسورد فايل را مي نمايد و شما نيز به هيچ وجه پسورد آن را به ياد نمي آوريد و در اين هنگام است که ديگر از باز کردن اين فايل نااميد شده و از خواسته ي خود دست بر مي داريد. اما اکنون باز هم گروه پر توان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي پسورد فايل هاي فشرده شده ي خود با فرمت Rar را يافته و آن ها را باز نماييد. RAR Password Unlocker یک ابزار مفید و کاربردی است که برای بازیابی پسورد فایل های فشرده ی Rar طراحی گردیده است و با قرار دادن 3 آپشن کاربردی برای بازیابی پسوردها می تواند شما را در بازیابی هرچه سریعتر پسورد فایل هایتان یاری نماید. همچنین با قرار دادن گزینه های همچون تعيين حداقل و حداکثر طول پسورد، بزرگي يا کوچکي حروف، تعيين استفاده يا عدم استفاده از اعداد و کاراکترهاي خاص در پسورد، نوع قرار گيري و ترکيب حروف و اعداد و چندين حالت و انتخاب ديگر که به طور کاملا حرفه اي در نظر گرفته شده اند می تواند شما را در بازیابی سریعتر پسوردهایتان به شکل بهتری یاری نماید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Unlocker v3.3.0.0 :
    - امکان بازیابی پسورد فایل های Rar محافظت شده با پسورد
    - امکان شخصي سازي نرم افزار و تعريف يک ديکشنري براي برنامه
    - استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار به علت داشتن ظاهری ساده و جذاب
    - توانایی بازیابی پسوردها بدون از دست دادن فایل و یا صدمه زدن به فایل های Rar
    - پشتیبانی از قابلیت Resume برای متوقف نمودن و شروع مجدد عمل بازیابی
    - توانایی افزایش سرعت بازیابی پسورد ها با استفاده از CPU های چند هسته ای
    - توانایی خاموش نمودن اتوماتیک سیستم شما پس از بازیابی رمز عبور
    - دارای 3 آپشن موثر Dictionary Attack ،Brute-force Attack و Brute-force Attack with Mask برای بازیابی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • محافظت از سیستم در برابر برنامه های جاسوسی با SpyHunter v4.3.32.3239

    محافظت از سیستم در برابر برنامه های جاسوسی با SpyHunter v4.3.32.3239

    SpyHunter نرم افزاری است محبوب که با بهره گیری از تکنیک های منحصر به فرد خود به شناسایی و حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی می پردازد که هیچگاه توسط سایر نرم افزار های امنیتی قابل شناسایی نیستند.
    طبق بررسی ها و آزمایشات ثابت شده است که اسکنرهای نرم افزار علاوه به روز بودن، از سرعت بسیار بالا و کارامدی برخوردار هستند که واقعا در امر پاکسازی سیستم از وجود برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی بسیار موثر است. همچنین این نرم افزار امنیتی از واسط کاربری بسیار زیبا و جالبی برخوردار است و به نحوی طراحی شده است که هر کاربری به آسانی با آن کار کند. ویژگی عالی دیگر نرم افزار قابلیت بروز رسانی سریع و آسان آن می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت دیتابیس نرم افزار را به روز رسانی نمایند.
    SpyHunter از جدیدترین نرم افزارهای ضد جاسوس است که قابلیت شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی بر روی سیستم شما را دارد، اگر شما هم در هنگام اتصال به اینترنت از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم و یا از سرعت پایین سیستم خود ناراضی هستید به شما پیشنهاد می کنیم SpyHunter رو نصب نمایید. باید اضافه کنم این نرم افزار ضد جاسوس قابلیت بروزرسانی را نیز دارا و سرعت بالا در اسکن و عملکرد عالی برای شناسایی و حذف جاسوس ها دارد.


    ویژگی های این برنامه:

    - جلوگیری از اتصال برنامه های جاسوسی به اینترنت
    - جلوگیری از نوشته شدن هر گونه اطلاعاتى در کامپیوتر توسط برنامه های جاسوسی
    - مسدود کردن باگ های اینترنتی، کوکی های خطرناک، آگهی ها و هرگونه ارجاعات اینترنتی مشکوک، جلوگیری از نصب برنامه های جاسوسی در کامپیوتر
    - سازگار با تمامى ویندوزها و ... شکارچی جاسوس ها (SpyHunter) در دستگاه شما به دنبال spyware/adware ها می کردد و آنها را از بین خواهد برد. SpyHunter برای از بین بردن spyware های روی برنامه های پیش فرض که برنامه های دیگر در این ردیف توانایی این کار را ندارند از اصول رشد یافته مخصوص خودش بهره می گیرد!! همچنین اسکنرهای برنامه فوق العاده سریع و کارآمد است.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • نرم افزار محافظت رایانه از مخرب های مختلف IObit Malware Fighter Beta 3.0 Build 0512

    نرم افزار محافظت رایانه از مخرب های مختلف IObit Malware Fighter Beta 3.0 Build 0512
    Malware Fighter نام نرم افزاری امنیتی یا به نوعی ضد ویروسی کابردی و مفید برای از بین بردن تمامی بد افزارها, نرم افزارهای جاسوسی مختلف، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها، کی لاگر،  رباتها، کرم ها، و ... و همچنین محافظت کامپیوتر شما از انواع این نوع مخرب ها می باشد.
    در این نرم افزار امنیتی سه نوع اسکن در دسترس است : اسکن هوشمند که عبارت است از اسکن فایل های مهم سیستم عامل، فرآیند ها و مکان های مهم. اسکن کامل، که در این قسمت همه درایو ها و فایلها به طور کامل اسکن می شوند و اسکن سفارشی که به کاربر گزینه هایی را برای انتخاب مواردی که باید اسکن بشوند را میدهد.

    این ضد جاسوس کاربردی محصولی از کمپانی IObit می باشد.

     

    ویژگی های نرم افزار IObit Malware Fighter Beta 3.0 Build 0512 :
    - بهبود موتور اسکن هوشمندانه ، اسکن کامل و اسکن دستی
    - استفاده آسان تر از نرم افزار
    - زمان واقعی در محافظت پیشرفته
    - تکنولوژی خلاقانه در محاسبات
    - افزایش امنیت رایانه
    و...

    .: ادامه مطلب :.

    محافظت %۱۰۰ در برابر انواع تهدیدهای USB با Zbshareware USB Disk Security v6.0.0.126

    محافظت %۱۰۰ در برابر انواع تهدیدهای USB با Zbshareware USB Disk Security v6.0.0.126
    USB Disk Security نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که محافظت %۱۰۰ در برابر هر گونه تهدید از طریق پورت USB را ارائه می نماید در حالی که اکثر قریب به اتفاق محصولات دیگر حتی قادر به تضمین محافظت ۹۰ درصدی نیز نمی باشند. این نرم افزار بهترین آنتی ویروس برای محافت دائمی از کامپیوترهای آفلاین و بدون نیاز به بروزرسانی امضای نرم افزار می باشد، در حالیکه دیگر نرم افزارهای آنتی ویروس بایستی بصورت منظم بروزرسانی شوند تا بتوانند با تهدیدات مبارزه نمایند، و گرنه در بسیاری موارد قادر به حفاظت موثر از کامپیوترهای آفلاین نمی باشند. USB Disk Security نرم افزاری سبک و با کاربری بسیار ساده می باشد و مزیت آن این است که بصورت %۱۰۰ با سایر نرم افزارهای آنتی ویروس سازگار بوده و سرعت سیستم شما را هرگر پایین نمی آورد. کافی است یکبار این نرم افزار را امتحان نمایید و خواهید فهمید که این نرم افزار سبک چه قدرت وتوانایی در شناسایی انواع تهدیدهای قابل انتقال از طریق پورت USB را دارد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Zbshareware USB Disk Security v6.0.0.126:
    • - جلوگيري کامل از ورود ويروس هاي فلش مموری به داخل سيستم.
    • - یافتن تمامی عوامل مخرب موجود در حافظه ی خارجی نظیر ویروس ، تروجان و ...
    • - اسکن خودکار فلش مموری پس از اتصال به هر کدام از پورتهای USB.
    • - زیر نظر گرفتن و تحت اختیار گرفتن تمامی پورتهای USB سیستم.
    • - اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال حافظه ی خارجی به هر کدام از پورتهای USB.
    • - امکان حذف و پاکسازي فلش مموری از بدافزارهای یافته شده در آن.
    • - اسکن بسیار سریع حافظه ی اتصال یافته به پورت USB.
    • - محافظت 95 درصدی از سیستم در کنار آنتی ویروس به روز.
    • - تشخيص و پاکسازي تنها با يک کليک.
    • - محافظت کامل از سيستم در مقابل آلودگي ها.
    • - سازگار با آنتي ويروس هاي مختلف.
    • - قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
    • - سازگاری با همه ویندوز های ساخت مایکروسافت
    • - قابليت اجرا در استارت آپ.
    • - داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
    • - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    • - داشتن حجم مناسب.
    • - کاربرد آسان.
    • - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • امنيت در اينترنت با eScan Internet Security Suite Build 11.0.1139.969

    امنيت در اينترنت با eScan Internet Security Suite Build 11.0.1139.969
    eScan Internet Security Suite Build 11.0.1139.969 - يک اينترنت سکوريتي قدرتمند براي مقابله با انواع تهديدات اينترنتي براي کاربران خانگي و اداره است . اين برنامه سيستم شما را در مقابل ويروس هاي گوناگون ، تهديدات اينترنتي ، هکرها ، ابزارهاي جاسوسي ، تبلیغات مزاحم ، کی لاگر ها ، rootkits ، بات و وب سايت هاي مخرب و ويروسي ايمن مي کند . اين برنامه براي حفاظت از سيستم شما از فناوري Whitelisting استفاده مي کند که سرعت سيستم شما به هيچ وجه کاهش پيدا نمي کند . از قابليت هاي اين نرم افزار امنيتي مي توان به اسکن ايميل هاي دريافتي به صورت خودکار ، اسکن کامپيوتر ، اسکن بازي ها ، محافظت از لپ تاپ ها گوناگون حتي در زمان کاهش باطري ، محافظت در مقابل تروجان ها ، قابليت فيلتر کردن URL هاي مخرب ، داراي ابزارهاي مختلف براي کنترل کودکان توسط والدين ، حفاظت جامع در برابر حملات مبتنی بر شبکه ، ابزارها و گزينه هاي مختلف براي اداره ي کامل سيستم ، محيطي گرافيکي و ساده ، اسکن فايل هاي فشرده و رمزدار ، بروزرساني خودکار ، قابليت از بين بردن روت کيت ها که درحالت عادي حذف نمي شوند ، و ... اشاره کرد .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار ضد جاسوسی و هک برای کامپیوتر - Rising PC Doctor 6.0.2.74

    دانلود نرم افزار ضد جاسوسی و هک برای کامپیوتر - Rising PC Doctor 6.0.2.74
    Rising PC Doctor  یک ابزار نرم افزار پیشرفته جهت حفاظت از سیستم شماست.Rising PC Doctor همچون یک آنتی ویروس مطمئن کلیه حرکات سیستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهایی همچون تروجان اسپای یا ویروس به طرف سیستم آنها را متوقف کرده و مانع از آلودگی سیستم شما می شود .به هنگام دریافت یا ورود هر گونه فایلی به سیستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودی ها را با سرعت فوق العاده بالا اسکن می کند.در صورت مشاهده هر گونه فایل مشکوت آن را سریعا به آزمایشگاه خود منتقل کرده و مورد کنترل دقیق قرار می دهد .
    برخی از ویژگی های این نرم افزار :
    - طراحی اسکن هوشمند
    - پشتیبانی قدرتمند از Microsoft Internet Explorer
    - نظارت دقیق بر روند کار
    - ابزارهای کافی و پیشرفته
    - اسکن بسیار دقیق و نابودسازی انواع تروجان
    - پشتیبانی کامل
    - و ... .

     


    دانلود فایل دانلود فايل  
    حجم فایل: 9.2 مگابایت
    پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
    منبع منبع

  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • امنيت،آرامش با ESET NOD32 Antivirus & Smart Security v5.0.93.0 Fina

     

     

    امنيت،آرامش با ESET NOD32 Antivirus & Smart Security


    ESET NOD32 Antivirus & Smart Security
    آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

    بخش های اصلی تشکلیل دهنده ESET NOD32 Antivirus & Smart Security :
    ESET Personal Firewall:

    دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
    برخی از کارایی های این فایروال:
    - مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی، گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
    - جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
    - فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
    - زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی
    - Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
    - NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
    - Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
    - Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
    - Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
    - ESET Anti Spam:
     
    - پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
    - قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
    - قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
    - یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

    قابلیت های كليدي نرم افزار :
    - ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها و ...
    - جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن فايل هایی که مشکوک به آلوده
    - محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و ...
    - جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
    - توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
    - پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
    - اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
    - آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود دو بسته امنيتي

     

     

    دانلود دو بسته امنيتي Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2012



    بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
    Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
    آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
    امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
    نسخه 2011 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني است كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.


    قابليت هاي كليدي نرم افزار Norton Internet Security & AntiVirus 2012 :
    - سرعت و قدرت بالا در شناسايي فايل هاي مخرب
    - به روز رساني هاي سريع در مدت زمان بين 5 تا 15 دقيقه
    - مقابله قدرتمند با انواع ويروس ها ، تروجان ها ، كرم ها و ...
    - آنتي اسپم قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
    - ديوار آتش قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
    - امنيت در شبكه هاي رايانه اي (‌تنها در بسته Internet Security)
    - امنيت بالا در اينترنت و اطلاعات شخصي
    - امكان بهينه سازي سيستم
    - نصب بسیار سریع برروی سیستم
    - قابليت بازگرداني بوت سيستم
    - مديريت فرزندان با قابليت Parental Control
    - جديدترين تكنولوژي ها در مقابله با فايل هاي مخرب
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • آسوده خاطر با بسته امنيتي قدرتمند AVG Internet Security 2012 v12.0.0.1807

     

     

    آسوده خاطر با بسته امنيتي قدرتمند AVG Internet Security


    یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری که در زمینه فعالیت های امنیتی دستی دارد و امروزه هم به عنوان یکی از محبوب ترین ها مطرح است شرکت AVG بوده است. AVG که محصولات متعددی را عرضه می نماید از گذشته تا به حال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها آخرین فایل های مخرب را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام می کند. AVG Internet Security یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی است که چندسالی است که عرضه آن شروع شده و نسخه 9 آن با قدرت بیشتری نسبت به گذشته مدتی است عرضه شده است. این ابزار امنیتی قدرتمند که مانند دیگر نرم افزارهای امنیتی شرکت AVG به سادگی نصب و قابل استفاده بوده در سریعترین زمان ممکن به روزرسانی می شود.
    عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن دو قابلیت و خصوصیت برتر این بسته امنیتی به شمار می رود. AVG Internet Security که ابزاری بسیار حرفه ای به شمار می رود قادر است تا با دیوار آتش قدرتمندی که در آن تعبیه شده است جلوی هرگونه حمله ای ایستادگی کرده و امنیتی پایدار را به همراه داشته باشد. آنتی ویروس بسیار سریع که در مقابل بیش از 30 هزار ویروس جدید ایمن شده است، آنتی اسپم قوی و دیگر ابزارهای موجود در این بسته ی امنیتی می توانند یک سیستم رایانه ای امن را برای هرکاربری تامین کنند.در نسخه جدید نرم افزار امکاناتی نظیر حالت Game Mode یا چک کردن سایت های مخرب و مواردی از این دست هم دیده می شوند که نقش مهمی را در ایجاد امنیت ایفا می کنند.

    قسمت های مختلف نرم افزار:
    - Firewall: محافظت در برابر هکرها
    - System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
    - Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
    - Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
    - Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
    - Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
    - Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبلیغاتی و سارقان هویت

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG Internet Security 2012 v12.0.0.1807 :
    - سرعت بسیار بالا در اسکن سیستم
    - عدم کاهش کارآیی سیستم
    - سهولت در نصب و استفاده آسان از نرم افزار
    - آنتی ویروس قدرتمند موجود در بسته امنیتی
    - دیوار آتش قدرتمندتر
    - ابزاری به نام AntiPhishing  موجود در نسخه ی جدید نرم افزار
    - آنتی اسپم با دامنه گسترده تر در شناسایی فایل های مخرب
    - اسکن دائمی ایمیل های ورودی و خروجی
    - حالت Game Mode
    - سرعت بالا در به روزرسانی های نرم افزار
    - عدم نیاز به تنظیمات خاص
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دو بسته امنیتی کم نظیر با نام Kaspersky Antivirus & Internet Security 2011

     

     

    منبع : www.AsanDownload.com


    شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است. بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه آسان دانلود امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

    اقدامات پیشگیرانه این نرم افزار:
    - اسکن سیستم عامل و برنامه های کاربری برای میزان آسیب پذیری
    - اسکن مرورگر IE و بستن آسیب پذیری های این مرورگر
    - بستن لینک های مخرب سایت ها
    - قابلیت شناسایی کدهای مخرب
    - مانیتورینگ جهانی فایل های مخرب در این نرم افزار

    قابلیت های بازیابی نرم افزار:
    - این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم آلوده را دارد
    - قابلیت غیرفعال کردن عملکرد کلی و یا بخشی از نرم افزار
    - قابلیت بازگردانی سیستم به قبل از نابودی فایل های مخرب
    - امکان ساخت دیسک برای موارد ضروری

    محافظت از داده ها و هویت اشخاص:
    - قابلیت بستن لینک هایی که مخرب هستند
    - Block کردن تمامی ابزارهای Keylogger
    - کیبورد مجازی برای تایپ یوزرها و پسوردها در موارد بسیار حیاتی
    - اسکن  کانکشن های و پروتوکل های امنیتی نظیر HTTPS و SSL
    - Block نمودن کانکشن های Dial-up غیرمجاز
    - از بین بردن فایل های مخربی که در زمان گشت و گذار در اینترنت وارد سیستم می شوند

    قابلیت های فیلترینگ نرم افزار:

    - قابلیت کنترل فرزندان برای ورود به سایت های خاص
    - آنتی اسپم با قابلیت چک کردم Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, The Bat!, Thunderbird
    - قابلیت Block کردن سایت های تبلیغاتی

    قابلیت های کاربردی
    نرم افزار:
    - انجام خودکار تمامی تنظیمات در مراحل نصب نرم افزار
    - Wizard برای انجام کارهای معمولی
    - چارت های گرافیکی برای نمایش توضیحات
    - هشدارهای نرم افزار برای یافت شدن فایل های مخرب
    - محیط کاربری Interactive نرم افزار
    - پشتیبانی از زمان بندی عملکردهای نرم افزار
    - به روز رسانی های سریع و خودکار و کم حجم نرم افزار

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2011 v11.0.2.556 Final:
    - برقراری امنیتی کامل در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب
    - کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق
    - کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
    - برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک
    - نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
    - محافظت از نامه های الکترونیکی
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Internet Security 2011 v11.0.2.556 Final:
    - امنیت مثال زدنی در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم های اینترنتی
    - Block کردن تمامی Spyware ها و همچنین نرم افزارهای تبلیغاتی و جاسوسی
    - اسکن مداوم سیستم برای یافتن فایل های مخرب
    - چک کردن ایمیل های ورودی به سیستم
    - اسکن مداوم ترافیک اینترنت با توجه به پهنای باند
    - اسکن پیام رسان های ICQ و MSN
    - اسکن کدهای JAVA و Visual Basic
    - دو دیوار آتش قدرتمند و شخصی
    - اسکن و چک نمودن کانکشن های Wi-Fi و VPN
    - جلوگیری از خرابی فایل های سیستمی
    - مدیریت هوشمند نرم افزارها با قابلیت کنترل آن ها
    - پیکربندی اتوماتیک نرم افزارها
    - قابلیت دسترسی کاربر به سورس ها برای فعال کردن و یا غیر فعال کردن نرم افزار یا فایل اجرایی خاصی
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • امنیت سیستم با نرم افزار مکمل Win Patrol 2010 PLUS v19.1.2010.0

     

     

    منبع : www.AsanDownload.com



    امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي دنياي کامپيوتر محسوب شده و بحثي غير قابل انکار به شمار مي رود به همين خاطر هر روزه شرکت هاي فراواني در زمينه ي امنيت سيستم ها نرم افزار هاي فراواني را ارئه می دهند ولی به جرات مي توان گفت همان طور که نرم افزارهاي امنيتي روز به روز قدرتمند تر شده فايل هاي مخرب نيز روز به روز بيشتر و پيشرفته تر می شوند و نمی توان به این نرم افزارهای امنیتی اعتماد کرد که امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد تا حدود زيادي امنيت سيستم خود را ارتقا بخشيد. WinPatrol PLUS که توسط شرکت Billp منتشر شده نرم افزاری است که با تصویر برداری از منابع مهم و حیاتی سیستم، شما را از تغییراتی که بدون اطلاع شما در سیستم رخ می دهند آگاه ساخته و به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی برنامه های که بر روی سیستم شما به صورت آشکارا و مخفی در حال اجرا بوده یا می خواهند بر روی سیستمتان نصب شوند کنترل و نظارت داشته باشید و بتوانید سطح دسترسي این گونه فایل ها را بررسی کرده و بسته به صلاح دید خود محدود، متوقف و یا حذف نمایید. علاوه بر این WinPatrol PLUS با شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی مختلف و برنامه های مختلفی همچون Spyware ها، Adware ها، انواعی از ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه های که تهدیدی برای اطلاعات محرمانه ی شما است در ویندوز و شناسایی و جلوگیری از نصب انواع فایل های مخرب در مرورگر ویندوز قادر است تا در کنار یک آنتی ویروس قوی و به روز امنیت کاملی را برای شما فراهم نماید. 


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Win Patrol 2010 PLUS v19.1.2010.0 :
    - افزایش کارایی و سرعت سیستم با حجم بسيار كم نرم افزار
    - توانایی شناسايي، خنثي سازي و حذف انواع Spyware ها و Adware ها
    - توانایی حذف و پاک سازی آلودگی های سر سخت
    - توانایی متوقف سازی برنامه های مخربی که به صورت مکرر خود را در StartUp ویندوز اضافه می کنند
    - توانایی حذف وظایف چندگانه که به صورت مکرر تکرار می شوند تنها در یک مرحله
    - توانایی متوقف سازی صفحات رباینده و تشخیص تغییرات فایل های Host ها
    - توانایی شناسایی و بازگردانی تغییرات ایجاد شده توسط کوکی ها به صورت اتوماتیک
    - توانایی شناسایی و حذف افزودنی های ناخواسته
    - سازگار با انواع برنامه های امنیتی و آنتی ویروس ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • آنتی ویروسی رایگان اما قدرتمند با نام ClamAV v0.96.4

     

     

    منبع : www.AsanDownload.com


    ClamAV یکی آنتی ویروس رایگان است که قابلیت های مفیدی را ارائه می دهد. نرم افزار ساده که هرچند رایگان است اما امکانات مختلفی دارد که می تواند در بسیاری از موارد بسیار مفید واقع شود ؛ درست است که این گونه نرم افزارهای امنیتی شاید به اندازه نرم افزارهای گران قیمتی که امروزه یافت می شوند پیشرفته نباشند هم به همین اندازه رایگان بودن قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهند که تا حدود زیادی می توانند جلوی ورود ویروس ها و دیگر فایل های مخرب را می گیرند.
    نرم افزار ClamAV نه تنها قادر است تا جدیدترین ویروس ها را شناسایی کند بلکه توانایی شناختن انواع Spyware ها را هم دارد که معمولا برای جاسوسی به سیستم کاربران قدم می گذارند. به روز رسانی خودکار به همراه بانک اطلاعاتی قدرتمند از جدیدترین فایل های مخرب از مهم ترین خصوصیات این ابزار را تشکیل می دهند. این ابزار که از حجم بسیار پائینی بهره می برد بسیار سبک و سریع بوده و قادر است تا به صورت زمان بندی شده کارها را انجام دهد ؛ سازگاری با مرورگر های مختلف و همچنین Outlook هم از امکانات جانبی ClamAV محسوب می شوند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار ClamAV v0.96.4 :
    - حجم پائین و سرعت بالا در کارها
    - به روز رسانی های سریع و مداوم
    - شناسایی انواع ویروس ها و همچنین Spyware ها
    - امکان زمان بندی عملکردها
    - سازگاری با مرورگرهای مختلف
    - سازگار با Microsoft Outlook
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دیسک نجات کسپرسکی رایانه خود را از نصب مجدد ویندوز آلوده به ویروس حفظ کنید!

     

     

    منبع : www.AsanDownload.com



    کسپرسکی (Kaspersky) نزد کاربران به تولید نرم افزارهای  با کیفیت و توانمند مقابله با بدافزارها شناخته شده است، و از منظر فنی هم به طور معمول در رتبه بندی های نرم افزاری AV صدرنشین است. دیسک نجات یا Kaspersky Rescue Disk کسپرسکی به شما اجازه دسترسی و ورود به سیستم عامل ویندوز رایانه تان را حتی زمانی که یک بدافزار مخرب شما را از دسترسی معمول به ویندوز محروم کند می دهد، و مزیت خوبی که دارد این است: امکان دانلود برنامه به صورت رایگان. شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که برخی از ویروس ها، بدتر از برخی دیگرند. به خصوص آنهایی که مانع از نصب نرم افزارهای حذف کننده خود روی رایانه می شوند! وقتی چنین اتفاق می افتد وقت آن است که به سراغ یک سی دی زنده (live CD) بروید، که معمولا در محیطی غیر از سیستم عاملی که روی سیستم خود استفاده می کنید اجرا می شود. این ویژگی  خوبی است ، چرا که اگر سیستم عامل پیش فرض شما (که معمولا ویندوز است) به خطر بیافتد و به طور کامل الوده شود، نیاز به حمله و مقابله با ویروس یا بدافزار  از خارج محیط ویندوز است و یک سی دی زنده این محیط را برای ما فراهم می کند.در این مقاله قصد داریم نگاهی به دیسک نجات کسپرسکی و امکانات آن انداخته و چگونگی استفاده از آن را برایتان شرح دهیم.

    شروع
    قدم به قدم جلو می رویم: شما باید نرم افزار را از سایت دانلود کرده (به شکل یک فایل با فرمت .iso و به حجم ۱۹۵٫۸ مگابایت) و سپس فایل را روی یک  دیسک رایت کنید. شما می توانید فایل ایزو  برنامه rescue disk را در سایت رسمی Kasperky  و در بخش دانلود پیدا کرده و با زدن دانلود آن را دریافت کنید.  در این بخش همچنین می توانید یک ابزار برای ساختن دیسک یواس بی بوت شدنی پیدا کنید.
    با این حال بهتر است همان روش رایت سی دی  را انتخاب کرده و پس از اتمام دانلود فایل ایزو ،آن را روی یک دیسک رایت کرده و سپس کامپیوتر خود با استفاده از آن بوت کنید. احتمالا روی کامپیوتر خود نرم افزارهایی نصب کرده اید که قادر به رایت فایل های ایمج به فرمت ایزو باشند (مانند NERO)، اما اگر این طور نیست،  یک نگاهی به این مقاله با عنوان: «بهترین جایگزین های رایگان برای برنامه رایت دیسک نرو» بیاندازید تا برنامه ای مناسب و رایگان را که مناسب کاربرد شماست پیدا کرده، دانلود و نصب کنید.
    هنگامی که فایل را روی یک لوح فشرده رایت کردید، نیاز به بوت کردن رایانه با استفاده از این دیسک خواهید داشت. انجام این کار از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر متفاوت است ، اما اغلب اوقات این کار به سادگی قرار دادن دیسک خود در درایو نوری و راه اندازی مجدد کامپیوتر است. اگر متوجه شدید با این شیوه رایانه دوباره با ویندوز بوت می شود، هنگامی که کامپیوتر را ری استارت می کنید در همان صفحه سیاه اولیه و در پایین صفحه با دقت به دنبال دستور العمل مربوط به “منوی بوت” (boot menu) بگردید که با زدن یکی از کلید های صفح کلید برای چند بار می توان وارد آن شد. در اکثر رایانه های شخصی (رایانه های Dell  برای مثال )، برای ورود به این منو نیاز به فشردن کلید “F8″ قبل از دیدن آرم ویندوز داردید.(در برخی هم کلید del.).  وقتی که وارد منوی بوت شدید گزینه Advanced Bios Features   را   انتخاب و  گزینه First Boot Device  را به  First CdROM  تغییر داده و تغییرات را ذخیره کرده و خارج شوید تا رایانه دوباره ری استارت شود سپس منوی  گزینه های بوت را خواهید دید؛ تبریک می گویم : سی دی کارش را شروع کرده. رابط کاربری گرافیکی را انتخاب  کرده و بیایید شروع کنیم!

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • حفاظت از حافظه های جانبی با USB Disk Security v6.0.0.126

     

     

    منبع : www.AsanDownload.com


    با توجه به این که امروزه حافظه های جانبی و قابل حمل به یکی از پرکاربردترین ابزارها برای کاربران تبدیل شده و یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس و آلوده شدن کامپیوترها نیز، همین حافظه های جانبی و قابل حمل می باشند گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن و به همراه یک آنتی ویروس قدرتمند می توانید حصار غیرقابل نفوذی را برای سیستم خود تهیه کرده و از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم خود توسط این حافظه های جانبی جلوگیری کنید. USB Disk Security که توسط شرکت Zbshareware ارائه شده است یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر اینUSB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته و به راحتی می تواند از سیستم شما در برابر انواع فایل های مخرب محفاظت کند. یکی دیگر از مزیت های اصلی این نرم افزار که سبب محبوبیت بیش از حد آن شده است سازگاری کامل آن با هر نوع نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می باشد و این در حالی است که نصب دو آنتی ویروس درکنار هم برای افزایش امنیت سیستم امری غیر ممکن بوده و یکی از مشکلات و معضلات بزرگ کاربران دنیای کامپیوتر به شمار می رود اما این نرم افزار با داشتن این مزیت باعث می شود تا امنیت کامل تری برای سیستم شما ایجاد گردد.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Disk Security v6.0.0.126:
    - استفاده ی بسیار آسان بدون نیاز به هرگونه آموزشی
    - استفاده ی بسیار کم از Ram سیستم
    - اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال انواع حافظه های خارجی به هر کدام از پورت های USB
    - امکان اجرای نرم افزار در Startup ویندوز
    - بدون نیاز به آپدیت های مکرر
    - پشتیبانی کامل از انواع حافظه های خارجی
    - تامین امنیتی 100 درصدی برای سیستم به همراه یک آنتی ویروس قوی و به روز
    - تشخيص و پاکسازي فایل های مخرب تنها با يک کليک
    - جلوگيری کامل از ورود انواع ويروس هاي فلش مموری به داخل سيستم
    - دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب
    - سرعت بسیار بالا در اسکن و حذف فایل های مخرب و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و...
    - سازگاری کامل با تمام نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • امنیت بالا در بسته امنیتی Agnitum Outpost Security Suite Pro v7.5

     

     

    امنیت بالا در بسته امنیتی Agnitum Outpost Security Suite Pro


    امنیت یکی از مهم ترین بخش هایی است که رایانه ها و سیستم های رایانه ای به آن احتیاج زیادی دارند ؛ در اکثر سیستم های خانگی حتما نسخه از ابزارهای امنیتی با برندهای مختلف یافت می شود. نام ها و شرکت های متعددی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و هریک بسته به توانایی هایی که از خود نشان می دهند می توانند ابزار امنیتی قوی تری را ارائه کنند. Agnitum Outpost Security Suite Pro یکی از کامل ترین بسته های امنیتی است که توانایی مبارزه با انواع فایل های مخرب را داراست. این بسته امنیتی که کاربران اغلب آن ها را با نام آنتی ویروس ها می شناسند نه تنها توانایی مبارزه با ویروس ها بلکه قابلیت ایستادگی در مقابل اکثر حملات مختلف به سیستم و همچنین از بین بردن همه انواع فایل های مخرب را داراست. این ابزار که هفتمین نسخه از آن به تازگی ارائه شده قادر است تا با سرعت بسیار بالا و به صورت دائمی سیستم کاربران را به صورت کاملا خودکار اسکن کردن و در صورت یافتن فایل های مخرب برای حذف آن ها اقدام کند ؛ شناسایی فایل های مخرب هم با قابلیت به روزرسانی های سریع و مداوم و همچنین داشتن بانک اطلاعاتی قدرتمند از انواع فایل های مخرب با قدرت بیشتری به مبارزه قدم می گذارد. چندین قابلیت جدید در این نسخه از نرم افزار Agnitum Outpost Security Suite Pro دیده می شود که دانستن آن ها خالی از لطف نیست ؛ مبارزه با فایل های مخرب با استفاده از گارد امنیتی برای سیستم و نرم افزارها ، امکان قفل کردن نرم افزارها و یا فولدرهای خاصی ، دیوار آتشی جدید و البته بهینه شده ، متدی جدید برای آنالیز اتوران ها و پشتیبانی از IP نسخه 6 برای مدیریت شبکه که در این ابزار به عنوان قابلیت های جدید به چشم می خورند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Agnitum Outpost Security Suite Pro v7.5 :
    - سرعت بالا در اسکن سیستم
    - به روزرسانی های سریع
    - گارد قدرتمند برای محافظت از نرم افزارها و فایل ها (جدید)
    - امکان مدیریت دسترسی ها به نرم افزار
    - قابلیت قفل کردن فایل یا فولدرهای خاص (جدید)
    - دیوار آتش بهینه سازی شده (جدید)
    - اسکن سریع فلش ها بعد از اتصال
    - هماهنگ با دو پلتفرم 32 و 64 بیت از سیستم عامل ویندوز
    - آنتی اسپم بسیار قدرتمند
    - امکان اسکن فایل ها در شبکه
    - مانیتورینگ لحظه به لحظه سیستم و شبکه
    - سهولت در استفاده از نرم افزار
    - مبارزه با انواع جاسوس افزارها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • حرفه اي ترين نرم افزار امنيتي

     

     

    منبع : www.AsanDownload.com


    اگر بخواهيم نگاهي گذرا به تاريخچه بسته هاي امنيتي و همين طور شركت هايي كه در اين چند ساله براي تامين امنيت سيستم هاي كاربران فعاليت كرده اند اندازيم يكي از نام هايي كه به چشم مي خورد و توانسته با امنيتي كه به كاربران به واسطه نرم افزارهايش هديه مي دهد، مورد توجه قرار گيرد كمپاني نرم افزار avast! است. يك شركت قديمي كه چند سالي است با دارا بودن نرم افزارهاي امنيتي كه با Level هاي مختلف عرضه مي شوند كاربران زيادي را جذب نمايد. اين شركت هميشه سعي كرده تا نرم افزارهايي را عرضه كند كه در عين سادگي نهايت قدرت و پايداري را در مقابل فايل هاي مخرب از خود نشان دهند و بايد گفت كه تا حدود زيادي هم موفق به انجام چنين كاري شده است چرا كه در آخرين نظر سنجي ها و آزمايش هاي مختلف برروي بسته هاي امنيتي اين شركت توانسته رتبه هاي بسيار بالايي را كسب كند. سه نرم افزار توليدي اين شركت كه اولي نسخه رايگان بوده و مناسب براي كاربران خانگي است ، دومي Antivirus Pro كه آنتي ويروسي قدرتمند است و آخرين محصول هم كه Internet Security نام داشته و تقريبا تمامي قابليت هاي ارائه شده از سوي اين شركت را در بر مي گيرد ؛ برروي سايت سازنده معرفي شده اند . قصد ما از اين مطلب معرفي و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه 5 از اين دو نرم افزار كه به تازگي ارائه شده است با ظاهري كاملا متفاوت نسبت به نسخه هاي قبلي در دسترس كاربران قرار گرفته كه اين تغيير در واسط كاربري علاوه بر جذابيت بيشتر سرعت دسترسي به قسمت هاي مختلف بسته هاي امنيتي را افزايش مي دهد. استفاده از تكنولوژي هاي جديد در هر دو نرم افزار بسيار به چشم مي آيد ، استفاده از حالت Game Mode كه در اغلب بسته هاي امنيتي جديد به چشم مي خورد در اين دو نرم افزار هم به راحتي قابل اجرا است. در هر دو اين نرم افزارها آنتي ويروسي قدرتمند جاي گرفته كه توانايي مبارزه با انواع فايل هاي مخرب را دارا مي باشد اما تفاوت اين دو در امنيت بيشتر Internet Security است كه در ارتباط هاي اينترنتي فراهم مي كند ، يك آنتي اسپم قدرتمند و ديوار آتش قوي در اين ابزار جاي گرفته كه علاوه بر متمايز كردن اين ابزار با Antivirus Pro ، امنيتي مثال زدني را هم به كاربران هديه مي دهد.


    قابلیت های كلیدی نرم افزار Avast Internet Security v6.0.1278 Final:
    - دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها
    - حفاظت دائم و مرتب از سیستم
    - مجهز به موتور پیشرفته و هوشمند برای شناسایی دقیق مخرب ها
    - اسکن دقیق و پیشرفته با استفاده از سامانه هوشمند اسکنر
    - قابلیت اسکن کامندلاین و لایه امن برای نرم افزارهای P2P و محیط کاربری ساده و زیبا
    - جستجوی جامع براساس محافظت از پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4
    - محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!
    - دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن
    - دارا بودن یکی از کاملترین پایگاه های داده در شناسایی ویروس ها
    - قابلیت آغاز جستجوی یکپارچه وهماهنگ تنها با فشار دادن راست کلیک
    - کنترل بر داده هایی شبکهp2p و برنامه های گفتگوی اینترنتی
    - دارای محیطی امن برای قرنطینه سازی ویروسها و جدا سازی آنهها از سیستم کاربری
    - قابلیت کنترل امنیتی به دو حالت کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access)
    - قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و ...
    - قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و … جدید و ناشناخته
    - دارای بخش به نام Script Blocker برای حفاظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده
    - قابلیت به روز رسانی خودکار و دائم
    - محیط کاربری آسان وبا فرمی قابل فهم حتی برای کاربران ناوارد و مبتدی
    - جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود دو بسته امنيتي Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2012

     

     

    دانلود دو بسته امنيتي Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2012



    بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
    Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
    آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
    امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
    نسخه 2011 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني است كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.


    قابليت هاي كليدي نرم افزار Norton Internet Security & AntiVirus 2012 :
    - سرعت و قدرت بالا در شناسايي فايل هاي مخرب
    - به روز رساني هاي سريع در مدت زمان بين 5 تا 15 دقيقه
    - مقابله قدرتمند با انواع ويروس ها ، تروجان ها ، كرم ها و ...
    - آنتي اسپم قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
    - ديوار آتش قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
    - امنيت در شبكه هاي رايانه اي (‌تنها در بسته Internet Security)
    - امنيت بالا در اينترنت و اطلاعات شخصي
    - امكان بهينه سازي سيستم
    - نصب بسیار سریع برروی سیستم
    - قابليت بازگرداني بوت سيستم
    - مديريت فرزندان با قابليت Parental Control
    - جديدترين تكنولوژي ها در مقابله با فايل هاي مخرب
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus 2012 Build v15.0.27.338 Final

    دانلود نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus 2012 Build v15.0.27.338 Final

    دانلود نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus 2012 Build v15.0.27.338 Final
    | بیت دیفندر در سال 2011 از سوی AV TEST رتبه نخست برترین ضد ویروس جهان را کسب نمود |
    این مسئله که هر لحظه ممکن است با دانلود یک فایل یا کپی فایل از فلش مموری به داخل کامپیوتر و ... سیستم آلوده به ویروس شود همیشه موجب نگرانی کاربران کامپیوتر بوده است. میتوان با داشتن یک نرم افزار امنیتی بسیار قوی تا حد بسیار بالایی این نگرانی را برطرف نمود. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است به صورت کامل امنیت سیستم شما را فراهم سازد. نرم افزار BitDefender Antivirus یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند و مشهور بوده که به تازگی نسخه 2012 آن انتشار یافته است. شما با نصب این آنتی ویروس دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ ویروس ها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این آنتی ویروس با قدرت در مقابل بد افزارها و فایل های مخرب ایستادگی می کند. هسته ویروس یاب این نرم افزار مورد تائید آزمایشگاه آمریکائی ICSA می باشد که با داشتن چنین هسته بسیار قوی در امان ماندن ویروس ها در هنگام اسکن برنامه غیر ممکن است. این برنامه به صورت خودکار عمل اسکن هارد را انجام می دهد که به محض مشاهده فایل مخرب اقدام به حذف آن می نماید شما نیز می توانید به صوت دستی فایل های مشکوک موجود در کامپیوتر خود را با این این نرم افزار اسکن کنید تا از سالم بوده آنها اطمینان یابید. همچنین آپدیت اتوماتیک روزانه و ساعتی یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار در بالا بردن قدرت ایستادگی آن در مقابل نفوذ بد افزارها و حذف آنها می باشد. در نسخه 2012 این آنتی ویروس امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Web Scanning اشاره نمود که امنیت سیستم شما را در هنگام گشت و گذار در اینترنت به صورت کامل فراهم می آورد.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Anti-Virus Pro 2012 12.0.1796

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Anti-Virus Pro 2012 12.0.1796


    دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Anti-Virus Pro 2011 10.0.1391 Build 3789
     
    شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Anti-Virus یکی از کامل ترین محصولات این شرکت است. این نرم افزار که دارای سازگاری کامل را با سیستم عامل های سون و ویستا دارد ، قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند. این آنتی ویروس را می توانید همواره با استفاده از سرور های قدرتمند کمپانی AVG بروز نگاه دارید و از این رو خیال خود را از جهت ویروس های جدیدی که امکان ورود آنها به سیستم وجود دارد راخت کنید. این آنتی ویروس را می توان در رایانه های دارای پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز نصب نمود و این مسئله را می توان یک مزیت بسیار عالی برای یک آنتی ویروس دانست چراکه AVG حداقل استفاده از منابع سیستم را دارد. 80 میلیون کاربر این آنتی ویروس را می توان گواه بر این مسئله دانست که تا چه حد این آنتی ویروس می تواند قابل اطمینان باشد ، چراکه می تواند از رایانه شما در مقابل انواع و اقسام ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، کرم ها ، تروجان ها و دیگر تهدیدات محافظت کند. عملکرد بسیار خوب این نرم افزار در کنترل ورود و خروج اطلاعات از طریق اینترنت را می توان یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس دانست. آخرین ورژن این آنتی ویروس را می توانید به صورت دو نسخه مجزای 32 و 64 بیتی از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:: فایروال,مقابله با بد افزارها,نرم افزار,نرم افزار آنتی ویروس,نرم افزار آنتی ویروس ای وی جی,نرم افزار امنیتی AVG,نرم افزار امنیتی ای وی جی,نرم افزار جديد,ویروس,ویروس کش,کرم اینترنتی,آنتی هکر,آنتی ویروس,آنتی ویروس AVG,آنتی ویروس ای وی جی,دیواره آتش,دانلود,دانلود فایروال,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار فایروال,دانلود نرم افزار مقابله با بد افزار ها,دانلود نرم افزار ویروس کش,دانلود نرم افزار آنتی هک,دانلود نرم افزار آنتی ویروس,دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Anti-Virus 2011 11,20 Build 3152,دانلود نرم افزار امنیتی,دانلود نرم افزار امنیتی AVG,دانلود نرم افزار امنیتی ای وی جی,دانلود نرم افزار جديد,دانلود نرم افزار دیواره آتش,دانلود ویروس کش,دانلود ورژن جدید آنتی ویروس AVG,دانلود ورژن جدید آنتی ویروس ای وی جی,دانلود آنتی ویروس,دانلود آنتی ویروس AVG,دانلود آنتی ویروس قوی,دانلود آنتی ویروس ای ,
  • دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.94.0 Final

    دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.94.0 Final

    دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.94.0 Final
    | دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 |
    هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
    ادامه مطلب+Download

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Final

    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Final


    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Final
    شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Internet Security یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. نام این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تمرکز و اولویت آن برای محافظت از سیستم شما را مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند و یک وبگردی ایمن و همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد. جهت افزایش اعتماد شما نسبت به این نرم افزار شاید ذکر نکاتی نظیر اینکه AVG بیش از 80 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یا اینکه برنده جوایز متعددی به دلیل عملکرد مناسب در مواجه شدن با تهدیدات و بدافزار بوده ، بی تأثیر نباشد. عملکرد این نرم افزار در زمان استفاده از اینترنت به صورت Realtime خواهد بود به گونه ای که حتی اگر در نتایج جستجوی شما در موتورهای جستجو مورد مشکوک و یا آلوده ای وجود داشته باشد نرم افزار شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد و اجازه بازکردن صفحه مذکور را نخواهد داد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10.2.0.668 ظر

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10.2.0.668


     
    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite v10.0.0.621
    امنیت از جمله مسائلی است که باید مورد توجه کاربران باشد چراکه این مسئله با سلامت رایانه و اطلاعات آنها ارتباط مستقیم دارد. حال آنکه کاربران برای تأمین امنیت رایانه خود هریک از روش و نرم افزارهای خاصی استفاده می کنند. یکی از نرم افزارهایی که مجموعه ای از امور را به صورت یکجا انجام می دهد و می توان خیال شما را به عنوان کاربر از جهت امنیت راحت نماید Avira Premium Security Suite است. این نرم افزار که از جمله تولیدات شرکت Avira یکی از تولیدکنندگان نرم افزارهای امنیتی رایانه ای است ، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار توانایی حفاظت از رایانه شما در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، حملات هکرها و دیگر تهدیدات را داراست. همچنین نرم افزار فوق الذکر دارای یک فایروال داخلی نیز هست که در افزایش ضریب امنیت بسیار مؤثر خواهد بود. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان بروز رسانی از طریق اینترنت و استفاده اندک از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2012 Build v15.0.27.338 Final نظر

    دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2012 Build v15.0.27.338 Final


    دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2012 Build v15.0.27.338 Final
    | بیت دیفندر در سال 2011 از سوی AV TEST رتبه نخست برترین ضد ویروس جهان را کسب نمود |
    یکی از نگرانی های اکثر کاربرانی که بیشتر وقت خود را در دنیای مجازی اینترنت سپری می کنند هکرها هستند. ترس اینکه هر لحظه ممکن است سیستم تان مورد هک واقع شود مانع لذت بردن شما در زمانی که در اینترنت سپری می کنید می گردد. اما میتوان با داشتن یک نرم افزار امنیتی بسیار قوی تا حد بسیار بالایی این نگرانی را برطرف نمود. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است به صورت کامل امنیت سیستم شما را در اینترنت فراهم سازد. نرم افزار BitDefender Internet Security یک اینترنت سکوریتی بسیار قدرتمند و مشهور بوده که به تازگی نسخه 2012 آن انتشار یافته است. شما با نصب این اینترنت سکوریتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت سکوریتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنت سکوریتی بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل: Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control, Tune-Up, Backup می باشد.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار BitDefender Total Security 2012 Build v15.0.27.338 Final

    دانلود نرم افزار BitDefender Total Security 2012 Build v15.0.27.338 Final

    دانلود نرم افزار BitDefender Total Security 2012 Build v15.0.27.338 Final
    | بیت دیفندر در سال 2011 از سوی AV TEST رتبه نخست برترین ضد ویروس جهان را کسب نمود |
    یک سیستم کامپیوتری در لحظه ممکن است مورد حمله واقع شود حملاتی که از جانب ویروس ها ، هکرها ، جاسوس افزارها و ... اتفاق می افتد. برای اینکه بتوان از کامپیوتر در مقابل اینگونه حملات محافظت نمود نیاز است تا از یک نرم افزار امنیتی بسیار قوی استفاده کرد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است به صورت کامل امنیت سیستم شما را فراهم سازد. نرم افزار BitDefender Total Security یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند و مشهور بوده که به تازگی نسخه 2012 آن انتشار یافته است. شما با نصب این نرم افزار دیگر به هیچ وجه نگران حملات ویروس ها و هکرها به سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هرگونه حمله ایستادگی می کند. در این بسته 13 نرم افزار امنیتی شرکت BitDefender شامل: Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall و ... قرار گرفته که معروف ترین آنها Antivirus و Internet Security این شرکت است. آنتی ویروس این مجموعه امنیت کامل سیستم شما را در مقابل نفوذ ویروس ها و بد افزار ها فراهم می کند زیرا با وجود 3 فیلتر بسیار قوی اسکن در امان ماندن ویروس ها در هنگام اسکن برنامه غیر ممکن است. همچنین با وجود اینترنت سکوریتی این مجموعه هیچ هکری توانایی هک سیستم شما را نخواهد داشت زیرا دیواره آتش برنامه از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به منظور برسی رفت و آمد های اینترنتی استفاده می کند. در نسخه 2012 این نرم افزار امنیتی سرعت کار در محیط برنامه و اسکن آن افزایش چشمگیری یافته که موجب رضایت مندی کاربران در هنگام کار با آن شده است. علاوه بر آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این بسته شامل ابزارهای دیگری است که هر یک از آنها در برقراری امنیت سیستم تاثیر به سزایی دارند از جمله میتوان به قسمت های کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت ، امنیت و مدیریت لب تاپ مانند کاهش مصرف باتری ، بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و ... اشاره نمود. علاوه بر این قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته امنیتی را در بالا ترین حد خود نگه می دارد تا در مقابل نفوذ بد افزارها با قدرت ایستادگی کنند.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final

    دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final

    دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final
    | دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET |
    هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار اسمارت سکوریتی Smart Security ساخت شرکت معروف ESET میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ESET تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به عنوان مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی ESET را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Fina

    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Fina


    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Final
    شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Internet Security یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. نام این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تمرکز و اولویت آن برای محافظت از سیستم شما را مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند و یک وبگردی ایمن و همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد. جهت افزایش اعتماد شما نسبت به این نرم افزار شاید ذکر نکاتی نظیر اینکه AVG بیش از 80 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یا اینکه برنده جوایز متعددی به دلیل عملکرد مناسب در مواجه شدن با تهدیدات و بدافزار بوده ، بی تأثیر نباشد. عملکرد این نرم افزار در زمان استفاده از اینترنت به صورت Realtime خواهد بود به گونه ای که حتی اگر در نتایج جستجوی شما در موتورهای جستجو مورد مشکوک و یا آلوده ای وجود داشته باشد نرم افزار شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد و اجازه بازکردن صفحه مذکور را نخواهد داد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final


    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final
    Avast یکی از کمپانی های تولید کننده آنتی ویروس و بطور کلی نرم افزارهای امنیتی است. تولیدات این شرکت از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند و از امکان بروز رسانی به بهترین شکل و در کمترین زمان بهره می برند. امروز می توانید از دو محصول بسیار موفق و کارآمد این شرکت بصورت همزمان استفاده کنید. دو پک که بصورت یکجا عرضه شده اند و هرکدام مکمل دیگری هستند. نخست Pro Antivirus که متخصص از بین بردن ویروس ها و به طور کلی نرم افزارهای مخرب در رایانه است و با یک دیوارآتش قدرتمند امنیت رایانه شما را تأمین می کند و دیگری Internet Security که همان گونه که از نام آن مشخص است از رایانه شما در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت می کند و از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما توسط هکرها ، فایل های تبلیغاتی مزاحم ، سایت های آلوده و فایل های جاسوسی جلوگیری می کند. در هردو محصول به نسبت قبل تغییراتی شکل گرفته و بهبود یافته اند و امکاناتی به آنها افزوده شده که بی شک موجب افزایش ضریب امنیت رایانه شما خواهند شد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. 
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender Offline Update

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender Offline Update


    Bitdefender_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.21 - 12.09.2011
    مخصوص نرم افزارهای: BitDefender Antivirus / Internet Security / Total Security 2012
    and 2011
    یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی BitDefender است که قطعآ اکثر شما Antivirus ، Internet Security و Total Security این شرکت را می شناسید.  برای اینکه بتوان نرم افزارهای امنیتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت بیت دیفندر در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت BitDefender این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
    دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Offline Update

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Offline Update


    Kaspersky_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.20 - 11.09.2011
    مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011 and 2010

    یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کاسپراسکای در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
    دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی McAfee Offline Update

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی McAfee Offline Update


    McAfee_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.20- 11.09.2011
    شماره آپدیت: 6466

    مخصوص نرم افزارهای: McAfee VirusScan 8

    یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی McAfee است که قطعآ اکثر شما AntiVirus و سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت مکافی در حدود 70 تا 80 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
    دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys

    دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys


    Kaspersky_Keys_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.06.21 - 12.09.2011
    مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011, 2010, 2009 and 2008

    همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف Kaspersky استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Anti-Virus و Internet Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین Key آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين کلید ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Key های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از کلید های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم. این Key ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اینترنت سكيوریتي كاسپراسكای کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
    جهت دانلود و آموزش استفاده از کلید ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and Password

    دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and Password


    ESET_NOD32_Username_and_Password_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.06.21 - 12.09.2011
    مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

    همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين یوزرنیم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از یوزرنیم و پسورد های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکتESET را برایتان آماده کرده ایم. این Username و Password ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اسمارت سكيوریتي ESET کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
    جهت دانلود یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update

    دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update


    ESET_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.21 - 12.09.2011
    شماره آپدیت: 6454
    مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

    یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
    دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار مشاهده سریع و با کیفیت عکس FastPictureViewer 1.5 Build 209

    دانلود نرم افزار مشاهده سریع و با کیفیت عکس FastPictureViewer 1.5 Build 209


    FastPictureViewer
    شما نیز مطمئنا گالری عکس بر روی کامپیوتر خود دارید.برای بازکردن آنها ، ویندوز خود یک برنامه پیش فرض برای باز کردن تصاویر و نشان دادن آنها دارد.این برنامه امکانات جالبی ندارد و هم چنین عکس ها را با کیفیت بالا و مطلوبی نشان نمیدهد.برنامه ای که قصد معرفی انرا در میهن دانلود داریم به وسیله ان میتوانید عکس ها را با سرعت بالا و کیفیت خارق العاده نشان دهید!FastPictureViewer - نام نرم افزاری جهت مشاهده سریع عکس ها با کیفیت بالا می باشد.این برنامه برای عکاسان و افراد با تجربه نیز مهم می باشد.قابلیت های دیگری نظیر کپی،جابه جا کردن،حذف،ذخیره برای وب و . . . را نیز دارد.
    برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید...
     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار مدیریت عکس برای عکاسان Adobe Photoshop Lightroom 3.4.1 Fina

    دانلود نرم افزار مدیریت عکس برای عکاسان Adobe Photoshop Lightroom 3.4.1 Final


    دانلود نرم افزار مدیریت عکس برای عکاسان Adobe Photoshop Lightroom 3.4.1
    با توجه به گستردگی و سیر تکاملی نرم افزارهای کمپانی نرم افزاری ادوبی کمتر نرم افزاری را می توان یافت که بتواند با محصولات این شرکت به رقابت بپردازد. یکی دیگر از نرم افزارهای ادوبی در زمینه ویرایش عکس ، نرم افزار Photoshop Lightroom است. این نرم افزار عکاسان و کاربران حرفه ای را هدف قرار داده و سعی در جلب توجه آنها دارد. عکاسان با استفاده از این نرم افزار می توانند تصاویر خود را مدیریت و ویرایش نمایند. امکان رتوش ، بزرگ نمایی و تغییر کادر را می توان از جمله دیگر امکانات این نرم افزار دانست. عکاسان حرفه ای معمولأ چندین عکس متوالی می گیرند و سپس از میان آنها بهترین را انتخاب می کنند و بقیه را حذف می کنند تا بدین ترتیب بهترین نتیجه را در اختیار داشته باشند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید به مقایسه تصاویر اضافه شده به نرم افزار بپردازید و نتیجه بهتر را انتخاب نمایید و دیگر تصاویر را حذف نمایید. تنظیم رنگ و روشنایی نیز از جمله اموری است که با استفاده از این نرم افزار قادر به انجام آن و اعمال بر روی تصاویر خواهید بود. این نرم افزار همچنین از طیف وسیعی از فرمت های گرافیکی پشتیبانی می کند لذا برای ویرایش و مدیریت تصاویر خود با استفاده از این نرم افزار محدودیتی نخواهید داشت. شایان ذکر است که این نرم افزار دارای دو نسخه جداگانه برای سیستم های 32 و 64 بیتی است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار مدیریت آرشیو تصاویر StudioLine Photo Classic Plus 3.70.40.0 Portable

    دانلود نرم افزار مدیریت آرشیو تصاویر StudioLine Photo Classic Plus 3.70.40.0 Portable


    دانلود نرم افزار مدیریت آرشیو تصاویر StudioLine Photo Classic Plus 3.70.38.0
    StudioLine Photo Classic Plus نام یکی از نرم افزارهایی است که برای مدیریت و ویرایش تصاویر ارائه شده است. این نرم افزار مجموعه ای از امکانات را گردآوری کرده است که با استفاده از آن حتی تازه کار ترین کاربران قادر خواهند بود تا یک آرشیو مرتب و کامل از عکس های خود تهیه کنند. این تصاویر می توانند دارای فرمت های مختلف گرافیکی باشند ، بدون نگرانی بابت انجام کار اضافی برای تبدیل فرمت می توانید آنها را در نرم افزار اضافه کنید و آرشیو خود را مرتب نمایید. در کنار این قابلیت ، امکانات مناسبی نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید تصاویر خود را ویرایش نمایید. می توانید افکت های گوناگون را بر روی تصاویر اعمال کنید و یا مشکلاتی از قبیل قرمزی چشم در تصاویر را برطرف کنید. می توانید از تصاویر خود یک اسلایدشو تهیه کنید ، آن را بر روی دیسک رایت کنید و یا در اینترنت با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما این آرشیو مطمئنأ برای شما با ارزش است و از دست دادن آن می تواند ناراحت کننده باشد پس می توانید از آرشیو خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    بازیابی پسورد اسناد آفیس با نرم افزار Office Password Recovery Magic v6.1.1.270

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود