قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود چندتا تک آهنگ ( زیر خاکی ) از داریوش اقبالی

 

چندتا تک آهنگ زیر خاکی از داریوش ( دانلود کن )

 

تویی نازنینم

تنهایی

زهره

 

فاصله

 

اگه حتی بین ما فاصله یک نفسه نفس منو بگیرآهنگ زیر خاکی از داریوش اقبالی ( دانلود کن )

برای یکی شدن اگه مرگ من بسه نفس منو بگیر

از ته چاه سکوت تا بلندای صدا یار ما بودی عزیز

در تموم طول راه با من عاشقترین همصدا بودی عزیز

حدس رو گردان شدن از من و از راه ما

باور بی یاوری روز اتکار نفس روز میلاد تو بود

مرگ این خوش باوری خوب دیروز هنوز

طرحی از من بر صلیب روی تن پوشت بدوز

رخت عریانی عشق با همین طرح حقیر

در حریر تن بسوز ای تو هم سقف عزیز

ای تو هم گریه ی من گریه هم فاصله بود

گریه آخر ما آخر بازی عشق خطم این فاصله بود

 

 

عزیزان نظر دادن یادتون نره متشکرم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود