زندگینامه - داریوش اقبالی قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

زندگینامه - داریوش اقبالی

بیوگرافی - داریوش



داريوش در ۱۵ بهمن سال ۱۳۲۹ خورشيدی در تهران بدنيا آمد، او سالهای اوليه عمر خود را در ميانه، کرج و کردستان سپری کرد.
استعداد خدادادی او در
۹ سالگی و در زمانی که برای اولين بار برروی صحنه سن مدرسه قرار گرفت آشکار شد و در ۲۰ سالگی توسط حسن خياط باشی از تلويزيون ايران به مردم معرفی شد و با ترانه افسانه و جاويد"بمن نگو دوست دارم" در قلب مردم جای گرفت.
داريوش هرگز با عقايد تحميلی به اجتماع خود سازگار نبود، ترانه های او حاصل اشعار و موسيقی انسانهايی وارسته چون شاملو، نادرپور، جنتی عطايی، قنبری ، سرفراز
 و بيات است.
اين موضوع سبب گشت تا ترانه های او در رابطه با عشق، صلح، آزادی و عدالت سروده شوند.
پس از انقلاب ديگر عرصه ای برای داريوش و هنرش نبود ازاينرو وی از سرزمين مادری خود کوچ کرد.
کارهای او شامل بيش از
 ۲۳۰ ترانه در ۳۲ آلبوم است.
داريوش کنسرتهای بيشماری را در تالارهای بزرگ جهان چون
notably Wembley (لندن)،Carnegie Hall (نيويورک)، Kennedy Center (واشنگتن دی سی )، Koncertos (استکهلم )، Greek Theater )لس انجلس) و Universal Amphitheater (لس آنجلس) به اجراء درآورده است.
داريوش در هنر عکاسی نيز صاحب سبک است، همچنين در دو فيلم سينمايی "ياران" و "فرياد زيرآب" نيز ايفای نقش نموده.
او در فستيوال موسيقی، فيلم و رسانه های تصويری که چندی پيش در بحرين برگذار شد بعنوان نماينده سبک معاصر و منحصر بفرد موسيقی ايران اين سبک را به جهان معرفی کرد و برنده بالاترين نشان صلح گشت.

- بیوگرافی داریوش از امیر عیدی زاده

 



 

اینم یکی از تک آهنگ های زیبا و قدیمی بنام تنهایی

 

تنهایی

بگیر از من تنهایم رو ، بگیر از من تنهایم رو ، ای که تنها تری از من
واسه جشن تنهایمون ، هدیه ی ناقابل توست ، لاله ی پرپری از من
من مثل یک گل سرخی تو کویرم
من یک حرفم که توی بغضی اسیرم
من یه بن بستم و بی عابر و تنهام
من گذرگاه سکوت روز و شب هام
بگیر از من تنهایم رو ، بگیر از من تنهایم رو ، ای که تنها تری از من
واسه جشن تنهایمون ، هدیه ی ناقابل توست ، لاله ی پرپری از من
تنهایی صدای بارون بهاره
که به پشت شیشه ها نم نم می باره
من کنار پنجره ، تو فکر فردام
فکر اینم که چرا این همه تنهام
بگیر از من تنهایم رو ، بگیر از من تنهایم رو ، ای که تنها تری از من
واسه جشن تنهایمون ، هدیه ی ناقابل توست ، لاله ی پرپری از من

کی ام من
نشانه ای ز غم به جا مانده
حکایتی که از وفا مانده
منم که اشک حسرت و آهم
به چشم شمع شب جدا مانده
کی ام من


آهنگ تنهایی         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    زندگینامه - داریوش اقبالی

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود