قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

حمید خیلی دوستت دارم....



نظرات شما عزیزان:

جدید ترین آهنگ های روز
ساعت16:42---10 آذر 1390
سلام خدمت شما مدیر وبلاگ آقا من یک مشکل دارم یه وبلاگ درست کردمه داخل بلاگفا هیچ مشکلی ندارم اما تازه یه وبلاگ داخل لوکس بلاگ درست کردمه یه مشکل دارم کمکم کن من آهنگ رو آپلود می کنم عکس رو هم آپلود می کنم عکس رو که کذاشتم بعد آدرس آهنگ رو که آپلود کردمه می زارم ولی نمی شه اسم لینک رو تغییر داد شما بیا یه نگاه کن ببینم نمی تونی کمکم کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود