قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار Folder Lock v7.0.5 Final

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 19 آذر ماه 1389
دانلود نرم افزار Folder Lock v7.0.5 Final
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Folder Lock برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای قدیمی و معروف محافظت از اطلاعات در کامپیوتر می باشد که شما میتوانید از آن برای حفاظت از اطلاعات خصوصی و مهم خود در ویندوز استفاده کنید. هچنین از این نرم افزار میتوان برای قفل و مخفی کردن فایل، فولدر، درایو، عکس، اسناد و ... استفاده کرد به طوریکه به هیچ عنوان قابل دسترس نباشند. علاوه بر این سرعت این برنامه در هنگام انجام فرآیند قفل گذاری اطلاعات بسیار بالاست و در عرض چند ثانیه قادر است تا حجم عظمیی از اطلاعات را قفل کند. یکی از امکانات بسیار خوب این برنامه امکان تبدیل فایل های محافظت شده به فایل های پرتابل است که شما با استفاده از این امکان می توانید فایل های رمزگذاری شده را به یو اس بی فلش ها، نوت بوک ها، هارد دیسک های اکسترنال و سایر حافظه های قابل حمل انتقال دهید. رمز گذاری با استفاده از الگوریتم پیچیده 256 بیتی و نیز امکان تهیه نسخه پشتیبان آنلاین از اطلاعات محافظت شده با امکان بازیابی آنها در صورت از بین رفتن اطلاعات اصلی، از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Folder Lock v7.0.5 Final
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت قفل و مخفی کردن انواع فایل، پوشه، درایو و ...
- جلوگیری از دسترسی هکرها و مانیتورینگ به اطلاعات شخصی.
- امکان محافظت از رمز عبور کارت های اعتباری و اکانت ها.
- امکان تهیه بک آپ آنلاین از اطلاعات حفاظت شده.
- قابلیت تبدیل فایل های حفاظت شده جهت انتقال به حافظه های قابل حمل.
- پشتیبانی از الگوریتم 256 بیتی به منظور محافظت از اطلاعات.
- حذف غیر ممکن نرم افزار مگر با داشتن پسورد صحیح برنامه.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).


بازی انلاین و استراتژیک جنگ های دره ای

بازی جنگ های دره ای با 8 هزار یورو به برندگان در پایان هر دوره

بازی جنگهای دره ای یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک قرون وسطی است که شما قادر هستید در ان قلمرو و ارتش خور زا بسازید و به دیگر همسایگان حمله کنید.در بازی: سرزمین خود را کنترل کنید و لرزه بر تن دشمنان خود بیندازید. شهر خود را در سرزمین تسخیر نشده ای بنا کنید و شروع به گسترش آن کنید.

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وسرزمین خود را بنا کنید و اغاز جنگ را به همسایگان اروپایی خود خبر دهید!

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 8 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت x software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

توجه: با بازی در این گیم انلاین رایگان کمک مالی به میهن دانلود خواهید کرد پس عنایت کرده و وارد بازی شده و بدون هیچ هزینه ای از ما حمایت کنید.

برای ورود به بازی اینجا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود