قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مشاهده و ظبط برنامه های تلویزیونی کشورها از اینترنت با نرم افزار پرتابل TV Player Classic 6.4

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 22 آذر ماه 1388

TV Player Classic 6.4 Portable-2.jpgهمانطور که می دانید می توان با داشتن یک سرعت اینترنتی مناسب شبکه های تلویزیونی سراسر جهان را مشاهده کرد البته فقط داشتن سرعت اینترنت مناسب کافی نیست بلکه شما به نرم افزاری جهت دریافت امواج تصویری نیاز دارید تا بتوانید به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید. تا به حال در میهن دانلود نرم افزار های مختلفی را در زمینه ی مشاهده ی تلویزیون از اینترنت به شما معرفی نمودیم امروز هم یکی دیگر از این نرم افزار ها را برایتان آماده کرده ایم.
نام این نرم افزار TV Player Classic می باشد که شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای کانال های تلویزیونی سراسر جهان کنید. این نرم افزار قادر است تا از 1200 شبکه ی تلویزیونی موجود در 100 کشور جهان پشتیبانی کند و برنامه های پخش شده از سوی آن شبکه ها را برای شما به نمایش بگذارد. تقسیم بندی شبکه ها و کشور ها در این نرم افزار هم کاملآ شبیه سایر نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده اند در واقع شما با انتخاب کشور مورد نظر خود می توانید لیستی از کانال های تلویزیونی آن را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر کدام از آنها ظرف چند ثانیه برنامه های در حال پخش از سوی شبکه مورد نظرتان را می توانید تماشا کنید. همچنین اگر در هنگام تماشای برنامه ای خاص علاقه مند بودید تا آن را ظبط کنید این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا برنامه ی مورد نظر خود را در یک فایل ویدویی با کیفیت ظبط و ذخیره کنید و در هر وقت که علاقه مند بودید به مشاهده ی آن بپردازید. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد، تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف استفاده کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی شبکه های مورد علاقه در قسمت Favorites جهت دسترسی سریعتر به آنها و نیز امکان جستجو در کانال ها اشاره کرد.

برخی از امکانات این نرم افزار:
- مشاهده ی برنامه های تلویزیونی کشورها از طریق اینترنت.
- پخش برنامه های 1200 شبکه ی تلویزیونی موجود در 100 کشور جهان.
- امکان باز کردن چندین کانال به طور همزمان و مشاهده ی آنها.
امکان دریافت و مشاهده ی برخی از شبکه ها حتی با سرعت پایین اينترنت.
- امکان ظبط برنامه های در حال پخش از شبکه ها و ذخیره سازی آنها.
- ذخیره سازی فایل های ویدویی در دو فرمت AVI و DivX.
- داشتن چندین اسکین زیبا و قشنگ.
- قابلیت بروز رسانی کانال ها از اینترنت.
- امکان قرار دادن پسورد بر روی برخی از کانال ها.
- پشتیبانی از دو زبان مختلف.
- امکان نمایش برنامه ها به صورت تمام صفحه.
- قابلیت Portable بودن و اجرا با یک کلیک.
- کاربرد آسان و داشتن محيط زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم بسيار کم.
- و ...


 

بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی با 5 هزار یورو جایزه

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با 5 هزار یورو جایزه برای هر دوره

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 5 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت x software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

توجه: با بازی در این گیم انلاین رایگان کمک مالی به میهن دانلود خواهید کرد پس عنایت کرده و وارد بازی شده و بدون هیچ هزینه ای از ما حمایت کنید.

برای ورود به بازی اینجا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود