قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار RL Vision Flash Renamer 6.57

نوشته شده توسط ماهان در تاریخ جمعه، 9 دی ماه 1390
دانلود نرم افزار RL Vision Flash Renamer 6.57
نرم افزار RL Vision Flash Renamer  ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار ابزار مناسبی برای وب مسترها ، دارندگان دوربین های دیجیتالی، mp3 Player و... است که می خواهد فایلهایشان به صورت یکجا تغییر نام دهند. شما به کمک این نرم افزار و تنها با یک کلیک میتونید هزاران فایل را به آسانی تغییر نام دهید.همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و  یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار - لایه صفر برای مرتب سازی صحیح ، - مدیریت آسان مجموع تصاویر با استفاده از حالت thumbnail ، - استخراج خواص رسانه ها مانند: عرض، ارتفاع و زمان و ... میشه اشاره کرد
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Renamer:

- مرتب کردن فایل ها با حروف بزرگ و يا كوچک و تركيب اعداد
- تغییر نام MP3 ها با استفاده از تگ آنها

- تغییرنام دسته ای هزاران فایل

- پشتیبانی از تگ های Exif
- تغییر تاریخ و ویژگی های فایل
- امکان جست و جو و جایگزینی رشته ها در نام گذاری فایل ها

- و ...

 

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

 

 

بازی انلاین و استراتژیک جنگ های دره ای

بازی جنگ های دره ای با 8 هزار یورو به برندگان در پایان هر دوره

بازی جنگهای دره ای یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک قرون وسطی است که شما قادر هستید در ان قلمرو و ارتش خور زا بسازید و به دیگر همسایگان حمله کنید.در بازی: سرزمین خود را کنترل کنید و لرزه بر تن دشمنان خود بیندازید. شهر خود را در سرزمین تسخیر نشده ای بنا کنید و شروع به گسترش آن کنید.

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وسرزمین خود را بنا کنید و اغاز جنگ را به همسایگان اروپایی خود خبر دهید!

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 8 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت x software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

توجه: با بازی در این گیم انلاین رایگان کمک مالی به میهن دانلود خواهید کرد پس عنایت کرده و وارد بازی شده و بدون هیچ هزینه ای از ما حمایت کنید.

برای ورود به بازی اینجا کلیک کنید



هاست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود