قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1391
 
 دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms


 
لیست بازی ها :
1.Brothers in Arms: Road to Hill 30 (2005)
 2.Brothers in Arms: Earned in Blood (2005)
3.Brothers in Arms: Hells Highway (2008)



نام بازی: Brothers in Arms
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
تاریخ انتشار جهانی : 2005 2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2005 2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2005 2008
نوع  فایل : ؤیپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Entertainment
مد بازی :  ---
حمایت توسط : Gearbox Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Ubisoft در همه ی زمینه ها و در هر سبکی بازی های مختلفی را به بازار ارائه داده است . از اکشن اول شخص و سوم شخص گرفته تا بازی های ماجرایی و جاسوسی . به جرئت می توان BIA را یک بازی شکست خورده ( البته نه به تمام معنا ) در مقابل COD نامید . زیرا در نظر سنجی ها به عمل آمده نشان داد که حداقل BIA در مقابل COD حرفی برای گفتن ندارد .
ادامه ی نقد بازی Brothers in Arms  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
نسخه ی شماره ی یک این بازی با نام BIA : Road To Hell 30 روانه ی بازار شد . ضعف های موجود در گرافیک و کنترل بازی باعث شد که این بازی طرفداران اندکی را دور خود جمع کند . انتقاد های زیادی که از این بازی شد باعث شد تا نسخه ی دوم این بازی با نام BIA : Earned In Blood کمی ناکامی ها نسخه ی پیشین را جبران کند . در نسخه ی دوم گرافیک بازی تا حدودی بهبود بخشیده شده بود و کنترل بازی نیز کمی قابل تحمل تر بود . اما به هر حال باز هم این بازی نمی توانست رقیبی جدی برای COD 2 باشد و Activision با COD 2 زهر چشمی درست و حسابی از Ubi گرفت . مدت ها گذشت تا اینکه در E3 پارسال خبر از ساخت نسخه ی سوم این بازی با نام کامل Brothers In Arms : Hell's Highway داده شد . در نگاه اول به نظر نمی آمد که نسخه ی سوم این بازی بتواند چنگی به دل بزند اما بعد از معرفی نسبتا کوتاه این بازی در E3 و پخش دموها و گیم پلی بازی مشخص شد که Ubi تدابیری بسیار دقیق اندیشیده تا اینبار لااقل در مقابل Airborne متحمل شکست سختی نشود . شاید بعد از گرافیک بازی بیشترین تغییرات در این نسخه در روند بازی رخ داده . روند بازی به طور نسبتا کلی تغییر کرده و بسیار روان تر از نسخه های پیشین است . شما باید بازی را با دو شخصیت به نام های Matt Baker و Joe Hartsosc ادامه دهید که نکته ی جالب اینجاست که بازی را با هر کدام که دوست دارید می توانید انجام دهید ! چیزی شبیه به بازی کوماندوز . بازی درست در منطقه ای به نام Veghel در کشور هلند در 22 سپتامبر سال 1944 اتفاق می افتد . هنگامی که شما و یارانتان به همراه چندین کامیون دیگر در حال عبور از یک خیابان هستید ناگهان بمبی به وسیله ی یکی از هواپیماهای دشمن به کامیون شما اصابت می کند و اینجاست که شما باید بازی را شروع کنید . نام اولین مرحله ی بازی نیز Black Friday است . یکی دیگر از نکات جالب و جدید در روند بازی قابلیت Coach Team است . بدین ترتیب که شما می توانید در بازی به یاران خود فرمان دهید تا به هر منطقه ای که شما می خواهید بروند و آنجا را تحت پوشش خود قرار دهند . از دیگر نکات مثبت و جالب این است که هنگامی که مثلا یکی از یاران شما ضخمی می شود و بر روی زمین می افتد شما می توانید او را بلند کرده و به پشت سنگر و یا هرجای دیگر که قابل اطمینان باشد ببرید و منتظر پزشک یار شوید تا بیاید و او را معالجه کند . در حقیقت شما نباید یاران ضخمی خود را به این امید که خواهند مرد ول کنید . در بعضی از مراحل شما باید به صورت تخریبی عمل کنید و به نوعی دشمن را غافل گیر کنید و هرچه سریع تر آنها را از بین ببرید . اما در بعضی دیگر از مراحل باید حساب شده و دقیق به جلو بروید چون ممکن است هر لحظه از پشت پاتک بخورید ! از دیگر نکات مثبت در این بازی فیزیک خوب و قابل تحسین آن است . چیزی که در نسخه های قبل به صورت بسیار مبتدیانه شاهد آن بودیم . در این نسخه شما می توانید تقریبا به هرچیزی شلیک کنید و بعد از شلیک آثار گلوله های خود را برروی آن مشاهده کنید . مثلا اگر به یک جعبه شلیک کنید آن جعبه به طرز بسیار زیبایی تکه تکه می شود . و یا هنگامی که با نارنجک دیواری را تخریب می کنید به قدری تکه های آجر طبیعی به این طرف و آن طرف پرت می شوند که شما را مجذوب خود می کنند . انفجار تانک های نیز در بعضی از دموها که مشاهده شد بسیار زیبا و طبیعی جلوه می کنند .


System requirements :
Operating system : Windows 2000/XP/Vista
Processor : Intel Pentium D 925 3 GHz or equivalent AMD Athlon
Memory : 1 GB
Video : Video card with 256 MB memory and support for pixel shader version 3.0
Sound Card : Sound device compatible with DirectX 9.0
Free space on your hard disk : 8 GB


system requirement
operating system : Windows 2000/XP
Processor : Pentium III or AMD Athlon 1 GHz
Memory : 512 MB
Video Card : DirectX compatible video card with 32 MB of memory
Sound Card : Sound device compatible with DirectX 9.0
Free space on your hard disk : 5 GB

 

 



 دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms


بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی با 5 هزار یورو جایزه

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با میلیون ها تومان جایزه نقدی به افراد برتر

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 5 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت mena software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

برچسب:

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن
  • تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

  • secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود